Cronica: (nu mai) bate vânt de contraaventură?


Am impresia că e prea mare liniște în țară.

Nu e doar o impresie, e, dacă permiteți, un presentiment.

Până și ecranele tv s-au dezumflat. Din disperare, Prigoană se împacă (sau se desparte?) a opta oară. Nimic consistent.

În Piața Universității se circulă doar cu mașinile. Nici un miting, nici o șosea blocată.

Nu e bine.

Așa a fost și în 89. Părea cel mai liniștit an al secolului. Atunci a fost la Timișoara. Mă refer la trailerul evenimentelor. Restul s-a transmis în direct din studioul 4. Cu tehnica de acum, nu mai e nevoie să ne mutăm în capitală. Se poate de oriunde.

Cine începe?

4 gânduri despre „Cronica: (nu mai) bate vânt de contraaventură?

  1. 😆 Şi mie mi se pare suspect! Acum, eu te cred pe cuvânt întrucât am dat-o naiba de presă şi de televiziune! Habar n-am cine a mai divorţat sau s-a împăcat în ultima vreme! Mă mai uit la câte un film pe HBO, din când în când!

    Apreciază

  2. Ştiu că am gura spurcată, da’ mi se învîrte prin cap o veche afirmaţie şi nu pot să scap de ea: „Români, vi se pregăteşte ceva!”

    Oare o să fie de bine de la oameni răi, sau o să fie rău de la „oameni de bine”…? Ghici-ghicitoarea mea!

    Apreciază

  3. Nu cred ca e linistea dinaintea furtunii. Cred ca si calmul acesta „atmosferic” este o diversiune, O conspiratie pentru vigilentii care cunosc simptomele istoriei si mecanismele ei.

    Apreciază

Lasă un răspuns

