Codul secret: Ziua în care va cădea internetul.


Ziua în care va cădea internetul nu va fi o zi deosebită. Nu va apărea cu roșu în calendare și nu va fi marcată în horoscoape. Va fi pur și simplu o zi ca oricare alta cu cer senin sau acoperit. O zi în care cafeaua va da în foc, pâinea se va arde și veți constata că ați uitat să cumpărați unt. Va fi ziua în care veți privi un cerculeț care se învârte însoțit de inscripția connecting… iar conectarea nu se va mai produce. Vă veți verifica modemul, wirelessul, veți suna la furnizori care vă vor pune pe hold, veți asculta la telefon melodii liniștitoare și apoi o voce plăcută vă va informa că apelul dumneavostră nu poate fi preluat acum, dar dacă doriți să… apăsați tasta 1 sau 2 sau 7, nu contează, oricum veți auzi doar melodia liniștitoare care vă va aminti de filmul „Zbor deasupra unui cuib de cuci”. Vă veți suna prietenii și veți afla că nici ei nu au net. Veți înjura, veți mai bea o cafea dar în cele din urmă vă îmbrăcați și ieșiți din casă, agitați, disperați – veți apărea prin cafenele și birturi și așa veți începe o viață nouă.

13 gânduri despre „Codul secret: Ziua în care va cădea internetul.

  1. Da. Și boemă și selectă în același timp. Era aproape de fostul loc de muncă. Sunt ardelean, mai exact bănățean, dar am trăit o vreme în București. Mie îmi place Bucureștiul. În acest punct mă deosebesc de ardeleni.

    Apreciază

  2. Scenariul acesta s-ar inscrie in linia de catastrofe gen potop sau mari crize economice care au obligat omenirea (cine a mai scapat desigur) sa o ia de la 0 , sa cladeasca o noua lume poate(sau nu) un pic mai intelepti. 🙂 . Excelenat provocare pentru imaginatia noastra acest articol!

    Apreciază

  3. E suficient să se ducă „dînsei” de suflet San Francisco – cu celebra sa falie – şi se poate spune adio internetului în proporţie de 90% (sau poate mai mult, am zis şi eu „din burtă”). Restul, evident, e „internetul naţional”, adică bucăţelele izolate ale chinei, rusiei şi altor cîtorva state, la care accesul a devenit (aproape) imposibil în şi din exterior. Ce-am avut şi ce-am pierdut: reclame?! viruşi guvernamentali gen FinFisher de la GammaCorp?! Ptiu!

    Oricum, mi s-a luat de net – a devenit o piaţă de gunoaie. Nu e locul meu aici. Mă retrag, foarte curînd. Poate într-o zi om bea un pahar împreună, aşa, de plictiseală. Da’ faci cinste (ori poate mă prinzi cu vişinata proaspătă ori cu vinu’…)! 😀

    Apreciază

Lasă un răspuns

