Codul secret: Diaconescu și sexul în grup


Mărturisesc totul de bună voie: n-am participat la orgia ultimelor zile.

La întrebarea:

– Tu crezi că-l eliberează pe Becali?

n-am știut ce să răspund așa că nu am răspuns nimic.

Am conștientizat – (pentru a câtea oară?) – incapacitatea subsemnatului de a participa la plăcerile colective. N-am reușit să înțeleg niciodată nunțile descrise cu ajutorul numărului de participanți. N-am priceput veci de ce o „nuntă mare” e mai frumoasă decât o „nuntă mică”.

Dacă tot veni vorba de Becali, eu nu am înțeles nici Miorița. Delațiunea oii informative produce la cioban o inspirație muzicală irepresibilă și el începe să cânte din fluier în loc să ia măsuri.

Presupun că într-o variantă postmodernă, ciobanul s-a uita la televizor, care e tot un fel de cântat din fluier.

3 gânduri despre „Codul secret: Diaconescu și sexul în grup

  1. Chiar mi-a placut. „Ciobanul incepe sa cante din fluier in loc sa ia masuri. ” Adevarul este ca, nici eu nu inteleg resemnarea. Pot sa o practic, o scurta perioada de timp, ca sa ma adun iar asta imi da timp, sa imi fac un plan de actiune. Nunta mare face parte din felul nostru de a fi. „Sa vada lumea” e o expresie popuala. O nunta mica abia daca atrage atenti in schimb, la o nunta mare, toate privire sunt atintite spre ea.

    Apreciază

  2. Vroiam sa scriu, „expresie populara” si „atentia”. Vad ca azi am in meniu, litere.
    Merita, dar depind pentru cine? Pentru cei care trag sforile de spate, pentru cei care buzunaresc, pentru cei care, profitand de lipsa de atentie, mai dau cate o lege, ca sa cocoseze populatia. Pentru privitori nu cred ca merita.

    Apreciază

Lasă un răspuns

