Espereu: Năstase, ecranul și întrebările fără răspuns


Am nimerit într-un birou. Pe ecran (cel mic) se perindă pentru în reluări obsesive soții Năstase, ținându-se de mână.

Aștept și-mi omor timpul cu întrebări la care nu-mi va răspunde nimeni.

La școală am învățat că o știre ar trebui să fie imparțială. Răspund la întrebări: Năstase și avocatul său. Partea cealaltă e inexistentă. Nimeni nu pare deranjat de acest fapt.

E clar că încep să pun și eu de o conspirație, dacă nu mă potolesc.

3 gânduri despre „Espereu: Năstase, ecranul și întrebările fără răspuns

Lasă un răspuns

