“Nu mă cunoşti, mă duc în nebunie, nu am nimic de pierdut” (3)


“Nu mă cunoşti, mă duc în nebunie, nu am nimic de pierdut” (3).

De pe blogul lui Laszlo Alexandru.

De n-aș ști că nu e ficțiune, aș zice că autorul a apucat-o pe urmele lui Stieg Larsson.

Oricum, nu mă pot abține să râd cu un ochi și să plâng cu celălalt.

2 gânduri despre „“Nu mă cunoşti, mă duc în nebunie, nu am nimic de pierdut” (3)

  1. Nici macar nu ma mai suprinde. Funar trebuie lasat in pace si nu bagat in seama, pentru toate prostiile, care ii ies pe gura. Si-a facut inainte promovare, pe campanii de publicitate negativa si face la fel si acum. Si uite-asa o sa sa improspateze clasa politica romaneasca, aducand la lumina politicieni cu parfum de la naftalina.

    Apreciază

Lasă un răspuns

