Tainele supravegherii FB de către autorități


Studiu comportamental. Ați vorbit vreodată cu o persoană care, înainte de a începe conversația a oprit telefonul mobil, apoi a scos bateria din telefon și în cele din urmă nu v-a spus nimic important?

Dacă nu ați vorbit încă cu asemenea persoană, e bine să observați câteva detalii. O persoană a cărei telefon este ascultat nu poate fi decât o persoană importantă. Un mesaj care nu poate fi comunicat decât cu bateria scoasă din telefon (operație inutilă, dar spectaculoasă) trebuie la rândul lui să fie un mesaj foarte important. Oamenilor le face mare plăcere să se știe importanți și să creadă despre cei din jur că le urmăresc cu mare atenție cuvintele, considerîndu-le importante. E o banală scamatorie de piață.

Cumpărătorul, adică publicul, nu trebuie lăsat să gândească. Există pericolul ca rațiunea să-i spună cumpărătorului că nu are nevoie de nimic din ce i se oferă și să plece fără să cheltuie un ban. O astfel de atitudine duce la faliment, deci trebuie combătută cu orice preț. În acest punct intervine scamatoria.

A început să scadă interesul pentru FB?

Iată, compania, care și-a dat osteneala să „negocieze” îndelung cu guvernul pe această temă, a dat în vileag o statistică: în medie 1.500 de cereri pe lună din partea autorităților de a le furniza anumite informații în legătură cu utilizatorii. Nu scrie nici un rând despre natura acestor informații, adică dacă a fost vorba de informații la care are acces doar compania sau dacă a fost vorba de informații care au fost cerute companiei fiindcă e mai simplu așa. Nu scrie nici un cuvințel despre efectele acelor informații, dacă ele au avut vreo consecință pentru viața cuiva, au dus la vreo arestare sau dacă au fost pur și simplu chestiuni de rutină. În fond, o instituție poate solicita astfel de informații și pentru a constata dacă angajații utilizează FB în timpul programului, iar dacă confirmarea vine din partea altei companii, avem și o probă în instanță în cazul în care angajatul ne dă în judecată fiindcă l-am concediat.

Un sfat: când la bâlci vi se arată ursul, înseamnă că circarul vrea să vezi ursul ca să nu vezi altceva. Lasă ursul în plata domnului și uită-te la mâinile circarului. E posibil să descoperi că umblă prin buzunarele tale.

Un weekend plăcut!

6 gânduri despre „Tainele supravegherii FB de către autorități

  1. DA!
    Doamne ce mi-a plăcut articolul acesta!
    Chiar mă gândeam că sunt sătulă de teoria conspiraţiei vehiculată de a b s o l u t toată lumea şi m-am săturat de toţi cei care privesc peste umăr de parcă bubulii lui Coruţ se află la tot pasul. De aici şi până la a crede că extratereştrii sunt printre noi e chestiune doar de interpretare.
    Mai amuzant este faptul că majoritatea, majoritatea celor care cred că există oameni plătiţi să-i asculte atunci când îşi regulează nevasta sau îşi bat copilul, mă privesc cu mirare când le spun că eu nu mi-am făcut cont pe facebook. „Aha, deci şi ţie îţi este frică să nu fii interceptată?” mă întreabă clipind misterios dintr-un ochi. „Nu, pur şi simplu îmi e lene să-mi creez o altă dependenţă” le răspund simplu uitându-mă direct în ochiul care le clipeşte straniu.

    Apreciază

  2. Mie imi este ascultat telefonul din clipa in care am intrat in „Miscarea meritocrata” (vicepresedinte), miscare ce-si propune inlaturarea clasei politice si promovarea in functii pe criterii de profesionalism.

    Apreciază

    1. Latura bună ar fi recunoaşterea, din moment ce îţi ascultă telefonul, exişti (contezi) pentru ei, ei consideră că merită efortul. Mai ai un avantaj. Ştii. Deci vei vorbi la telefon, ţinînd cont de „ascultătorii” de ocazie, nu? 🙂

      Apreciază

  3. NU ! Nu tin cont de ascultatori de „ocazie”. Spun exact ce am de spus, ca si pana atunci…Eu nu am NIMIC de ascuns. Nu mint, nu fur, nu pun la cale malversatiuni oculte. DA ! Doresc ca acest sistem generator de coruptie, asa zis democratic, sa fie INLATURAT de la conducerea societatii.
    Intr-adevar este nevoie de o resurectie spirituala. Eu pe blog si nu numai acolo, asta tot incerc sa explic…prin toate felurile, pe toate caile, cu tot felul de argumente…Astazi voi publica un articol despre modul vicios al functionarii gandiri…

    Apreciază

Lasă un răspuns

