Mai clar nu se poate: PSD este pentru blocarea traseimuslui. Pentru a întări ideea, primeşte 27 de parlamentari de la PP-DD.


‘Nu există nicio altă majoritate pe care vrem să o construim, întotdeauna PSD a avut cel mai puternic grup politic şi aceasta este ţinta oricărui grup politic, să aibă un grup majoritar. Dar eu spun încă odată, şi eu, şi premierul Victor Ponta rămânem la ideea veche că, odată cu modificarea Constituţiei, trebuie să blocăm migraţia politică. Şi atunci când această Constituţie va avea, aşa cum am câştigat şi noi alegerile, şi partea etică, eu voi fi unul dintre cei care o vor vota cu ambele mâini şi voi face şi un lobby puternic, aşa cum am promis, pentru că am câştigat alegerile pe acest principiu şi eu vreau să rămân solidar cu principiile care ne-au adus pe noi, cu 70%, la câştigarea alegerilor’, a afirmat preşedintele Camerei Deputaţilor, după şedinţa Biroului Permanent.

[Detalii]

Oare cum poţi declara că eşti împotriva a ceea ce tocmai faci?

Iată cum:

Mai întîi îi convingi pe cei de la PP-DD (şi pe oricine) să treacă cu arme şi bagaje la tine, ca să faci mult rîvnita majoritate, iar apoi te declari adversarul traseismului, care trebuie stîrpit!

Ce va înţelege poporul votant?

Majoritatea parlamentară e împotriva traseismului, bine că au modificat constituţia, aşa le trebuie!

Dacă spui că aşa ceva se cheamă demagogie, eşti băsist!

Un gând despre „Mai clar nu se poate: PSD este pentru blocarea traseimuslui. Pentru a întări ideea, primeşte 27 de parlamentari de la PP-DD.

  1. Uite, dragă Zorin, că eu nu spun! Mai mult, risc să fiu şi eu… firitisit cu odiosul adjectiv şi spun: acesta e doar începutul unui nou proces de fagocitare politică de către „celula” malignă PSD, în care ADN-ul FSN-ist dă semne că a ieşit din „recesivitate”! Că pînă să iasă ţara din recesiune, mai va să treacă!

    Apreciază

Lasă un răspuns

