Dacă nu ești într-o relație nu exiști?


Îmi place această postare fiindcă e diametral opusă gîndurilor mele: într-o relaţie încetezi să exişti, faci doar parte din… Existenţa presupune individul, cuplul asigură continuitatea speciei. Remarca din urmă probabil va stîrni controverse.

Anatomia Sufletului

Săptămîna trecută am fost întrebată de o prietenă, cînd ultima dată am făcut ceva pentru mine și preț de cîteva minute am rămas stupefiată și fără replică. Pur și simplu nu țineam minte cînd. Deși eram conștientă, că avea dreptate am închis ochii, mi-am astupat urechile cu ambele mîini și au revoir realitate…

Am înțeles de curînd că e o prostie constatarea multora ” fiecare dezamăgire te face mai puternică ” , aha…pe naiba, devii melancolică, îmbraci hainele largi din garderobă și nu mai vrei să ieși din casă. Fiecare dezamăgire de parcă te îndeamnă să devii mai cinică, fără să-ți dai seama ironizezi pe seama altora ba chiar pe seama ta, te irită sfaturile prietenilor și cauți singurătate.

Ei și ce dacă cineva pleacă, dacă cuiva îi în c*r de sentimentele tale pe care le porți în suflet, dacă doare?! Nimic nu e permanent pe lumea asta și perioada…

Vezi articol original 55 de cuvinte mai mult

5 gânduri despre „Dacă nu ești într-o relație nu exiști?

  1. Problemele individului nu dispar într-o relaţie, ele sînt doar tratate mai mult sau mai puţin diferit, în funcţie de natura şi evoluţia relaţiei.

    O relaţie asigură – de cele mai multe ori – îndeplinirea mai rapidă/facilă a unor nevoi, însă nu este o condiţie sine qua non a existenţei individului sau speciei, ci doar a societăţii.

    Relaţia individului antisocial cu societatea e un cu totul alt subiect. 😉

    Apreciază

Lasă un răspuns

