Vezi că lucrurile se complică.


În loc să se complice, lucrurile se simplifică. Iată 2 oameni care au început sa se cunoască. Prima etapă a cunoașterii: un succes – recunoașterea reciprocă a limitelor. Cu alte cuvinte: iată o relație cartogtafiată cu acribie. Are puncte cardinale și e – din titlu – ironică.

pupiledepisica

Image

Le-am spus de atâtea ori că sunt tristă de ziua mea, că nu-mi place să cresc și ei încă nu înțeleg prea bine de ce. Pentru că știu că lucrurile se complică de la an la an, pentru că nu mă mai împac cu noul, pentru că m-am legat de demult. Le e și lor dor, dar nu acceptă. Ne e tuturor dor.

Înnebunesc în simplitate, dar uneori mi-e dor de ea. Știam deja că-s masochistă. Mi-e dor de o iubire infantilă, mi-e dor să mă supăr că nu am primit un mesaj, că nu l-am văzut o zi, că a plecat fără mine. Mi-e dor să fiu un copil naiv, nu prinsă între un copil și un adult mult prea conștient. Îmi spunea și mama mereu „vezi că lucrurile se complică”, bineînțeles că-i subestimam vorbele și bineînțeles că avea drepate. Poate că nu vreau să-mi mai pun atâtea întrebări…

Vezi articol original 396 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

