Big Data versus “mentalitatea siloz”


Big Data încă nu a dat de big deception, adică de salariaţii care au tot interesul ca datele să circule aiurea, fiindcă fiecare problemă în plus înseamnă un job în plus, nu?

Blog ideologic Titus Filipas

Este tehnologia disruptivă Big Data şi un răspuns eficient totodată la ceea ce îndeobşte se numeşte “mentalitatea siloz” ? Într-adevăr, compartimentarea funcţională a întreprinderilor a condus, inevitabil, la organizarea datelor în “silozuri” pentru fiecare department. “Mentalitatea siloz” a apărut din faptul că organizaţiile, până în prezent, au funcţionat cu “silozuri” de date şi este dificil, uneori imposibil, să apropii în timp real datele provenind din departamente cu funcţionalităţi diferite ale întreprinderii. Metodologia Big Data rupe această paradigmă. Ea permite nu doar sincronizarea datelor provenind din silozuri diferite, dar totodată permite să fie inserate în tabloul cel mare, şi folosite, date care sunt exogene respectivei organizaţii. În plus, metodologia Big Data facilitează apropierea de ceea ce se cheamă timpul real, având astfel un impact pozitiv asupra metodelor şi ritmului de lucru din organizaţie.
Titus Filipas

Vezi articol original

Anunțuri

Un gând despre „Big Data versus “mentalitatea siloz”

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s