Compania-mamă a Pro TV plănuiește să restructureze 1.000 de angajați până la sfârșitul anului


Normal, o companie are drept obiectiv profitul. În această ecuaţie noi suntem consumatori. Dacă ne-am organiza, am avea şansa să obligăm companiile la unele concesii. Orice propoziţie care începe cu dacă exprimă o posibilitate, nu o probabilitate.

THEMEDIATHOR

Noii șefi fac restructurări drastice în Central European Media Enterprises (CME), compania-mamă a Pro TV. „Până la finalul acestuia ne propunem să avem aproximativ 1.000 de angajați mai puțini decât la începutul lui 2013”, a declarat Michael Del Nin, co-CEO al companiei CME, citat de Digitaltveurope.net. Declarația a fost făcută în cadrul videoconferinței cu acționarii companiei de media, ce a urmat rezultatelor financiare trimestriale, publicate săptămâna trecută.

Image

Michael Del Nin a mai declarat că în ultimele săptămâni CME „a accelerat și a extins planurile de restructurare anunțate anterior de conducerea companiei”.

Del Nin a precizat că  în prezent conducerea companiei plănuiește să-și concentreze energia pe zona de TV din fiecare țară și că este în curs de reanalizare a alternativelor pentru activitățile care nu sunt de bază.

Rezultatele companiei au fost catalogate drept „inacceptabile” de către noi șefi ai CME, care l-au succedat pe Adrian Sârbu. Compania, prezentă în șase…

Vezi articol original 70 de cuvinte mai mult

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s