Lumea cu silicon.


Un om care ştie ce vrea.

Radu

Transparenta. Multa. Placeri simple. Singurele care exista cu adevarat. Placerile simple transformate in realitatea fiecarei zile, acolo unde nu exista duplicitarism, prostie, curve, bani, minciuna si comercial. Era lumea pe care toti ne-o dorim si pentru care avem resprect. Lumea de care ne amintim cu placere, chiar si noi care scriem ca sa fim la numar in cadrul acestui concurs. Cei mici raman mici, iar cei mari raman mari. Placere unidirectionala. Traditii? Obiceiuri? Nici vorba! Au disparut total. Fac parte din epoca in care nu exista feisbuc, silicoane, sau telefoane cu butoane in ecran. Gustul este de nedescris, iar pentru multi de neimaginat. Mirosul este acela care poarta urmatorul mesaj: „Mi-as trai toata viata diseara”. Eu sunt cel care v-am spus ca am uitat sa nu uitam. Am uitat de toate. Nu trebuie sa le spun ca ar insemna sa va spun ce trebuie sa gasiti voi. Aici e locul…

Vezi articol original 223 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

