Mesaj ateist de la cine nu te aștepți


Q COP. KAZAN

Ieri am participat la o lansare. Cartea aparține unui român din Bistrița care a emigrat, vorbă vine – fugit după terminologia vremii, prin anii 80 în Statele Unite și care s-a întors acasă după 30 de ani, dar cu ca fiul risipitor ci ca un om care a uitat de sfiala tipic românesască de a trata cu autoritățile, cele lumești și cele bisericești. Nu și-a făcut prea mulți prieteni, asta e alta poveste, însă zvonul că o seamă de invitați nu ar fi venit la lansare fiindcă „nu vor sa se pună rău cu popii” m-a pus pe gînduri. Aceste gînduri am vrut să vi le împărtăsesc în această dimineață. Poate mă ajutați să înțeleg mai mult si mai bine, ca unul care a fost bombardat vreo 40 de ani cu „ateismul științific” iar acum află că nu e consult să superi soborul. Eu încep să nu mai văd diferența sau diferențele. Cît despre carte, voi reveni după ce am citit-o.

4 gânduri despre „Mesaj ateist de la cine nu te aștepți

  1. Biserica ocupă de ani buni primul loc în ceea ce privește încrederea pe care o au românii în instituții, organisme sau organizații. Iar cei care nu au venit la o lansare de carte neavând alt reper decât titlul acesteia și neștiind absolut nimic din conținutul ei, ocupă primul loc în ceea ce privește un nivel scăzut al IQ-ului. Am o bănuială că „absenții” fac parte din clasa politică locală.

    Apreciază

Lasă un răspuns

