USL și-a ales un moment neinspirat să se rupă: în seara lui Suleyman. Sultanul a dominat audiența


Suleyman are un scenariu mai bun, o distribuţie mai bună, imagine mai bună, dialoguri mai bune, un montaj mai bun. Politica românească nu are decît să înveţe şi să folosească profesionişti în locul diletanţilor obedienţi.

THEMEDIATHOR

Sultanul Suleyman “le-a luat fața” liderilor USL marți seara, când s-a rupt alianța politică. Audiența posturilor TV a fost dominată de serialul de pe Kanal D pe intervalul în care s-a intersectat cu evenimentele politice.

Suleyman

Paginademedia.ro vă prezintă audiențele posturilor TV:

În jurul orei 21.30 a apărut, pe surse, pe posturile de știri, informația privind ieșirea PNLde la guvernare. O jumătate de oră mai târziu, divorțul era oficial. La acea oră, Suleyman Magnificul rula pe Kanal D.

Pe intervalul 21.30-22.15 (când s-a terminat Suleyman), Kanal D avea peste 1,8 milioane de români în fața televizoarelor. Cel mai apropiat canal de știri, Antena 3, era pe poziția a patra, cu aproape 700.000 de români în fața televizoarelor.

La România TV, postul lui Sebastian Ghiță, se uitau 434.000 de români, iar la B1 – 341.000.

Pe intervalul 21.30-22.15, Realitatea TV avea o medie de 163.000 de români pe post, dintre care 84.000 din orașe.

Audiența posturilor TV marți, 25 februarie, pe intervalul orar 21.30-22.15:

111111

Antena 3, cel mai urmărit…

Vezi articol original 70 de cuvinte mai mult

Anunțuri

2 gânduri despre „USL și-a ales un moment neinspirat să se rupă: în seara lui Suleyman. Sultanul a dominat audiența

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s