Racolarea lui Alfons


Proiectul este ceva mai vechi, de la sfîrșitul lui martie, cînd m-am lăsat de politică unde nu aveam ce căuta – o constatare scumpă, dacă mă gîndesc că am pierdut degeaba 7 luni de zile. Cel puțin m-am ales cu o învățătură de minte.

Ieri s-a produs racolarea lui Alfons.SAMSUNG

E un fel de a spune unui tîrg. De fapt am plătit 150 Eur pentru a intra în posesia animalului. Care e proiectul? Simplu, măgarii sunt mult mai puțin sensibili și nu sunt atît de pretențioși ca și caii. Desigur nu poți pune semnul egalității între cele două specii, dar poți să te mulțumești cu un măgar atunci cînd un cal e prea scump sau prea complicat pentru tine. Așadar, la treabă.

13 gânduri despre „Racolarea lui Alfons

  1. O poza n-ai?
    150 de euroi?
    Mi se pare ieftin, daca tinem cont ca are o gramada de utilitati , nu-i pretentios si daca-l poti determina sa „cinte” cind te deranjeaza vecinii cu muzicile lor…
    Sa va bucurati cit mai mult timp impreuna!

    Apreciază

  2. Vă urez… coabitare plăcută. Sunt convins că o să se simtă bine la tine iar dacă nu i-o placea horinca, fii blând cu el, nu ca uica Gin din poezioara lui Sorin Olaru, pusă mai cu ceva timp în urmă, pe blogul meu cu Trufe și Aguride.

    Apreciază

Lasă un răspuns

