Flex are rezerve


De obicei stă tolănită ca o adevărată doamnă (cam răsfățată, ce-i drept, dar asta nu e vina ei, ci a mea).

SAMSUNG „Racolarea” lui Alfons  – vezi: https://crezerv.wordpress.com/2014/04/24/racolarea-lui-alfons/

a pus-o în mod vizibil pe gînduri.

Nu-mi dau seama dacă e îngrijorare (încă o gură de hrănit), rezerva în fața noului (eram bine, ce nevoie mai era și de ăsta) sau puțină frustrare (Flex e obișnuită să fie mîngîiată, iar Alfond a comis greșeala de neiertat de a o ignora).

Chestiunea e de urmărit, avînd în vedere influența pe care Flex o are asupra haitei. Să mai zică cineva că în pădure scapi de politică…

3 gânduri despre „Flex are rezerve

  1. Vazand articolul am realizat ca din nefericire, noi ne luam caini sau animale de companie, pentru binele nostru, nu pentru binele lor…Eu, de cand sunt la tara am avut 6 caini. In afara de primul, toti ceilalti au fost „impusi” de nevoia lor de a fi ocrotiti, decat de nevoia mea de a avea un paznic sau un companion…Cred ca asa este firesc sa se petreaca…O sa-mi gasesc timp sa povestesc „istoria” fiecaruia. Merita !

    Apreciază

Lasă un răspuns

