Încă un motiv să mă mut la ţară


Unul concret.
Cam aşa arată o dimineaţă ratată.
SAMSUNG

 

 

 

 

 

La ţară ştiu că nu am apă, sunt pregătit să o scot cu găleată din fîntînă şi vara ştiu că seacă fîntîna şi trebuie să o aduc de la vreo 2 km. Ştiu şi în consecinţă sunt pregătit, nu am alte aşteptări. De la un oraş (las la o parte tîmpeniile propagandistice cu „european”) ai avea nişte aşteptări, mai ales că la colţul blocului nu e cîte o fîntînă, din care să-mi scot apa care nu curge la robinet, dar pe care o plătesc cu mult drag.

Ştiu că iubiţii mei concetăţeni sunt foarte ambiţioşi şi mîndri, dar ambiţia şi mîndria nu ţin loc de apă, de curent, de drumuri, de curăţenie… La ţară noroiul e autentic, gropile sunt naturale şi nu cu ghirlande de asfalt, mizerie e doar după sărbători cînd vin „eroii civilizatori” să-şi arunce peturile şi dozele după ce şi-au prăjit grătarele. În afară de aceste mici pete de „urbanism”, natura de la ţară nu are nimic respingător, aşa cum oraşele noastre nu au nimic atrăgător.

Proiectul s-a născut, se numeşte Voi fi ţăran.

Promit să vă ţin la curent.

 

23 de gânduri despre „Încă un motiv să mă mut la ţară

  1. Avind in vedere catelul si magarul, cred ca esti deja rural.
    Sper sa ajung si eu la pensie, sa fie rezonabila (pensia) si plec.
    Poate magar n-o sa-mi iau, dar ciini si pisici, citi se pot impaca fara probleme in acelasi spatiu.

    Apreciază

      1. Greu de ales locul.Pe Rodne,pe Dorne,la poalele Calimanilor, a Raraului, prin Apuseni si inca cite alte.
        Doar sa ne hotarim si gata colonia.

        Apreciază

      1. Când eşti singur e mai greu. Caut de ani o căsuţă în Răşinari cu ţiglă şi cu obloane. Se pare că toate au fost dărâmate pentru a construi case fără personalitate.
        PS. Dacă puneţi de o colonie eu aş putea spăla vasele 😦

        Apreciază

  2. Îți scrie un țăran aflat încă în câmpul muncii. Vine o vreme când simți că viața aproape de natură e mai prețioasă decât zilele purtate în mijlocul larmei. Cu condiția să ai și internetul la îndemână. 🙂 Eu, după perioada asta intensă, petrecută în Clujul cu cele patru benzi pt mașini, circulând în sens unic și cu autoturismele parcate de-a lungul trotoarelor, tânjesc iarăși după mansarda mea din sătulețul cu 1500 de suflete. Știu că vom auzi de bine.

    Apreciază

  3. Eu, la 17 ani, am plecat la oras. Acum, la 27, caut o modalitate prin care sa stau acasa (la tara) si sa pot lucra de acolo. Apreciez confortul si oportunitatile din oras (Bucuresti) insa le-as lasa bucuros pentru linistea si natura de la tara :).
    Succes!

    alex

    Apreciază

Lasă un răspuns

