Scrisoare din cealaltă Românie


Bună dimineața cititorule!

SAMSUNG

 

 

 

 

 

În dimineața aceasta vreau să vă împărtășesc bucuria de a fi ajuns ieri cu bine la țară, așa cum mi-am propus.

Am ratat răsăritul fiindcă am dormit prea bine, am prins totuși ceva la final, culorile nu mai erau aceleași, dar… nimeni nu e perfect.

Am făcut o mica plimbare de recunoaștere si am dat nume acestui copac – nu știu de ce l-am botezat Aristide. În zilele următoare vom sta de vorbă.SAMSUNG

 

 

 

 

 

 

Să nu uit: am dormit atît de bine fiindcă Nușa a stat de pază. Ceilalți cîini au fost discreți.SAMSUNG

 

 

 

 

 

Ieri l-am mituit pe Alfons cu niște cozonac, azi vreau să văd cum reacționează la porumb.

În casă s-a făcut frig după lăsarea întunericului, așa că am fost nevoit să aprind focul, deci azi mă voi ocupa de lemne. Pentru următoarele zile mi-am propus să încerc să recuperez fîntîna.

Printre ele postez și pe blog.

Să vă bucurați de această zi, merită!

 

15 gânduri despre „Scrisoare din cealaltă Românie

Lasă un răspuns

