Descoperirile de la Sălcuța


Bună dimineața,2014-05-09 10.17.36

cred ca vă amintiti de ce m-am mutat la țară si promisiunile de atunci?

Între timp (e vorba de 3 zile) am făcut cîteva descoperiri pe care nu vreau să le las neîmpărtășite.

Am descoperit că am destulă experiență pentru un ghid (seminar) de condus automobilul pe drumuri românești autentice, adică nu parodii de autostradă sau DN, dar nu vreau să vă plictisesc, așa că astept solicitări (întrebări concrete) la comentarii.SAMSUNG

Am mai descoperit cîte ceva din tainele relațiilor oumului cu animalele domestice. Dacă sunt solicitări, vă răspund cu plăcere.SAMSUNG

Am mai făcut cîteva descoperiri clandestine (adică neautorizate și cred că așa vor rămîne) în legătură cu viața noastră socială, dar ele ar putea constitui material documentar pentru o carte, așa că păstrez deocamdată discreția.

Vă doresc un sfîrșit de săptămînă liniștit.

10 gânduri despre „Descoperirile de la Sălcuța

  1. Mulţumim pentru împărtăşirea descoperirilor! Ca să învăţăm şi noi din ele.
    Portretul măgăruşului este grozav. E bine că mai sunt, căci au cam dispărut aceştia (autentici!) şi s-au înmulţit ăia cu două picioare!
    Weekend frumos! 🙂

    Apreciază

Lasă un răspuns

