„Nu pot decât să sper ca imi va creşte un braţ nou, să mă pot vindeca iar…”


Mi-a plăcut, aşa că am împrumtat-o pentru titlu, dintr-o filă de jurnal. Cred că din această cauză scrie, printre altele, pe bloguri. „De multe ori descoperi că un gest involuntar, pe care il consideri nevinovat, lasă răni sângerânde…” – let’s hope for the better.

Scaramouche m-a încîntat cu un poem şi cu arta fotografică. Sunt prea frumoase ca să le copiez, trebuie să citiţi şi să vedeţi.

„Crezi că un ceas de mână îl face pe bărbat mai…interesant? Cred că e un aspect important al unui bărbat ori monden ori clasic.” Nu m-a, gîndit niciodată la aşa ceva. S-a gîndit în schimb Răzvan.

„…societatea asta cretină v-a băgat în cap ideea că trebuie să ajungeţi cineva şi că din pasiuni nimeni nu poate trăi. ” Oare aşa să fie? Urmează cîteva întrebări foarte serioase, care reclamă răspunsuri la fel de serioase, chiar dacă toate plutesc „Pe Ape Tulburi„.

Screenshot - 20.05 blogNeapărat de ţinut minte: 7 reguli pentru a fi fericit. Fericirea e o marotă a filosofilor şi a promotorilor din marketing, dar regulile sunt bune. Ar fi şi mai bine dacă am reuşi să le respectăm la fel de uşor cum le citim. Fiecare pentru el şi în sinea sa.

În altă ordine de idei şi de pe alt blog:

„Ma amarasc ori de cate ori mi se confirma ca nerabdarea barbatului e justificata complet 100% de atitudinea femeii care s-a obisnuit sa deschida mai des picioarele decat sa deschida o poveste, o discutie, o carte. ” Hm! Sever, dar adevărat. Am găsit, deocamdată cel uimit sunt eu 🙂 Voi rămîne aşa?

  • to be continued…

 

 

4 gânduri despre „„Nu pot decât să sper ca imi va creşte un braţ nou, să mă pot vindeca iar…”

Lasă un răspuns

