Prima descoperire a oricărui blogger


Probabil e bine să încep cu o remarcă. Ştiţi cu toţii că există mai multe tipuri de bloggeri. Eu mă refer de data aceasta la diferenţa dintre amatori şi profesionişti. Profesioniştii trăiesc din scris, adică sunt obligaţi să scrie ce se cumpără, în timp ce amatorii sunt liberi să scrie ce vor ei. Eu scriu pentru amatori fiindcă mă număr printre ei şi cred că primul drive este să te cunoşti mai bine pe tine însuţi.

Încep cu un blog pe care-l urmăresc de mult, e bine scris, mă inspiră. „Ce mi-e mie neclar e de unde dracu au aparut barbatii astia efeminati, ca parca se-nmultesc pe zi ce trece. Doar din comentariile de pe FB, mie nu-mi vine a-l citi pe Radu F nu siu cum. Ca mi-e ca dau in diabet. Dar asta-s eu.” – zice autoarea în postarea din 20 mai. Eu cred că „bărbaţii efeminaţi” au apărut ca şi „părerologii” la tv – s-a deschis o nişă de piaţă şi cîţiva, care rămăseseră pe dinafară au profitat. Thank you for your post, Amelie!

Chiar dacă la prima vedere e vorba de politică, Nadia scrie tot despre ea, mai bine zis despre românul de tip nou, adică cel (cea) din diaspora. Despre cauze şi efecte se pot scrie volume, bănuiesc că urmează.

„Poate asta am învăţat de-a lungul timpului, că trupurile se pot schimba, chiar şi ochii, dar expresia lor nu. Indiferent de culoarea ei, rămâne mereu în memorie expresia privirii, şi vine un timp în care privirea şi expresia ei se stinge fără să mai poată fi înlocuită. ” Nevermore într-adevăr mi-l evocă pe Poe şi asta într-o manieră cu totul remarcabilă.

screen-shot-2014-05-15-at-8-56-48-amUrmează off topic, dar prea tentant pentru mine: puţină teorie a conspiraţiei. Nu e chiar o conspiraţie. Dacă pînă şi noi, „populaţia”, relevanţi doar prin mulţimea noastră, folosim tot ce ne oferă tehnologia, de ce să n-o facă şi alţii, de pildă NSA sau FBI?

„Inainte sa inchei, as vrea sa insir motivele pentru care totusi, dupa doi ani de lupte crancene, am trecut la Kindle. In primul rand e vorba de functionalitate – incape inr-o poseta decent de mica, ceea ce nu pot spune despre anumite carti in format mare. Apoi e vorba de a mai salva din copacii care pica pentru a se face hartie. La cati autori se simt “datori” sa publice, prefer sa mai salvez ceva din natura noastra. Da, are si inconveniente (nu poti sa “rasfoiesti” o carte), dar deocamdata m-am lasat convinsa. 🙂” – Jurnal de Belgia şi o pledoarie (nu e chiar o pledoarie, mai degrabă o invitaţie) pentru eReading. Eu zic că merită să ne protejăm pădurile, atîtea cîte mai sunt.

dsc01220„Însă concluzia acestor zile este că am reușit în sfârșit să găsesc soluția onorabilă pentru „ieșitul la bere” cu membrii grupului. Eu una nu-s deloc amatoare de bere, dar în același timp m-am cam săturat de glumele legate de băutorii de ceai. În Geneva prefer să beau vin, însă atunci când sunt într-o pauză de lucru nu pot să-mi fac de cap. Soluția: am descoperit că-mi place  satisfăcător de mult cidrul 😀” – o concluzuie marca În Jurul Mesei pe care o voi ţine minte. Autoarea e generoasă şi cu pozele aşa că m-am hotărît să preiau una.

Văd că postarea se lungeşte, aşa că mă opresc aici. Revin.

5 gânduri despre „Prima descoperire a oricărui blogger

  1. Buna dimineata !
    La articolul anterior am ” trimis un comentariu ” de 3 ori si nu a aparut in nici un fel……………….daca aparea ” in asteptare pentru moderare ” ,
    intelegeam dar asa………., nu 😦
    Care-i motivul ?

    Apreciază

  2. Eu prefer bloggerii amatori (daca se pot numi asa). Sunt de parere ca, aceia care scriu pe bani, trebuie sa se specializeze pe o nisa.
    Asta cu, trebuie sa scrii o poveste pentru orice ti se solicita nu tine. Nu ne putem da cu parerea despre orice si oricum (desi suntem pe un blog).
    Nu cunosc oameni care se pricep la tot ce exista in online.

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

