Cînd pleci în weekend, nu uita să-ţi faci bagajele


Screenshot - 22.05gToţi ne putem considera rataţi, e clar că lupta cu timpul încă nu a fost căştigată de nimeni, nici lupta cu prostia, ignoranţa, mizeria imaginaţiei şi cea morală. Poate acesta este motivul pentru care mai merită să trăim, viaţa într-o lume perfectă e inutilă.

Screenshot - 22.05f Oedip este un mit, nimic nu poate schimba starea de fapt, nici nu e necesar. Freud, săracul, s-a descurcat cum l-au ajutat puterile, dar atunci multe lucruri erau mai simple, sau aşa ni se pare nouă, fiindcă noi nu am trăit atunci, trăim acum.

Screenshot - 22.05eTrenurile întîrzie, de aceea sunt trenuri şi nu ceasuri elveţiene (care nu întîrzie niciodată, eventual se opresc). Totul depinde unde. Nu e totuna să stai plictisit într-o gară nenorocită şi prăfuită undeva la mama dracului, sau…

Screenshot - 22.05dMaşina de scris e un element important al amintitrilor mele, fiindcă am avut o maşină de scris, am folosit-o aproape 3 decenii, deci înseamnă ceva pentru mine. Azi e un obiect de decor sau un pretext, ca şi mine.

Screenshot - 22.05c Întotdeauna mă bucur cînd văd o revistă de literatură, mi-am dorit să lucrez la o astfel de revistă, nu am reuşit, am rămas doar cu nostalgiile şi cu amintirile. Şi o concluzie: literatura nu se mai face de unul singur. Punct.

Screenshot - 22.05bO enciclopedie a furtului (operă încă nescrisă) ar prezenta prilejul de a face o clasificare a obiectelor care pot fi furate. O societate poate fi caracterizată şi după ce se fură. Ce ziceţi de oamenii care fură un coş de gunoi?

Screenshot - 22.05aCîţi oameni trăiesc pe pămînt? Întrebare fără răspuns precis, fiindcă nu toată lumea are aceeaşi părere despre om, adică despre cine poate fi considerat om şi restul sunt tractoare. Aşa e viaţa. Nu vrem să o schimbăm.

9 gânduri despre „Cînd pleci în weekend, nu uita să-ţi faci bagajele

  1. Interesantă întrebarea despre oamenii care fură un coș de gunoi ! Cred că aceștia sunt chiar la limita subzistenței, deci ar trebui oricum să le fie lăsat coșul gratis,
    Mai demult, prin copilărie, parcă la școală (nu mai țin minte exact, dar parcă acolo mi s- spus) cineva ne-a spus să nu învinuim niciodată un om care fură o pâine, sau o carte. Un om care e atât de flâmând de pâine sau cultură, și nu are mijloace, ar trebui mai curând ajutat. Cred că, la fel e și cu coșul de gunoi… Dintr-un anumit punct de vedere, poate fi chiar un semn de civil,izație 🙂 : cineva care nu are mijloace să-și cumpere vrea neapărat un coș de gunoi, ca să nu arunce gunoiul pe jos. Asta e chiar de admirat ! (Doar dacă nu ia pubela de metal ca să o dea la fier vechi – dar și aici, tot sărăcia ar fi de vină.)
    Ehei, viața coridiană ne dă multe subiecte de meditație, dacă suntem atenți ! Mulțumim, o zi minunată ! (Cu vot, sau fără.)

    Apreciază

Lasă un răspuns

