De vorbă cu viitorul


M-am obişnuit de ceva vreme cu ignorarea umilei mele persoane din partea decidenţilor de azi. Nu văd nimic deosebit în faptul că serviciile mele nu mai sunt solicitate. În fond, asta înseamnă să te retragi din activitate iar eu am preferat întotdeauna să fiu întrebat de ce m-am retras deja în loc să se mire lumea, cum de nu m-am retras încă. E o deosebire pe care am învăţat-o de la Marguerite Duras şi la care ţin.

Şi acum vine surpriza!


Unde credeţi că voi fi duminică? Tocmai în juriu, la o manifestare organizată de nişte copii care au ceva peste vârsta nepoţilor mei.

sqs3 sqs2
Cu alte cuvinte, bunicul a fost pus în mişcare pentru a face parte –  (sau pentru a încurca?) – juriul. Normal că-mi face plăcere. Pentru mine înseamnă mult acest dialog peste 2 generaţii, înseamnă oportunitatea de a mai câştiga o bătălie cu timpul, chiar dacă ştim că războiul încă nu a reuşit nimeni să-l câştige.

sqsLe urez o şansă bună concurenţilor, mie îmi gratific o după-masă plăcută iar celor care vor fi cu noi, real-life sau virtual, o duminică liniştită. Cred că o merităm.

11 gânduri despre „De vorbă cu viitorul

  1. Eu ma simt înlăturat din viaţa. Opiniile mele sincere deranjează pe mulţi atat de tare încât mă dau în judecată şi îmi cer câte două miliarde vechi despăgubiri pentru că la un forum înalt de partid am adus în discuţie trecutul lor infracţional. http://www.olteniteanul.ro/2014/03/primarul-petre-tone-in-proces-cu-bloggerul-mugurel-lavrinenco-si-la-cat-s-a-estimat-cuvantul-delapidare/
    La 60 de ani trebuie, în opinia lor să nu mai ai opinii!
    O duminică frumoasă!

    Apreciază

Lasă un răspuns

