Anchetă: De ce scriu pe blog?


gabrielailies

Pentru cine scrie un blogger? Sunt diferite tipuri de bloguri dar eu am să mă refer la mine. Scrisul e terapie. Am început să scriu pentru sufletul meu. Am remarcat că am cititori interesați de experiențele mele de viață așa că am continuat. Scrisul m-a transformat și s-a transformat. Acum scriu tot pentru sufletul meu și pentru cei care trec pragul blogului, pentru cei care lasă un gând, o remarcă, pentru cei care se regăsesc în ceea ce scriu și cărora le plac ideile transpuse de mine.

Gabriela Ilieş


 

melanie

 

@”pentru cine scrie un blogger?…” – delicata nedumerire-întrebare ce necesita o vasta “elaborare”… 🙂 în ceea ce ma priveste, e o placere si-o bucurie de-a ma juca, de-a “jongla” cu fraze, cuvinte, imagini, etc si de-a (le) împartasi…(în româna, fraceza, engleza…) asa cum a precizat Gabriela, scrisu’ e si-o auto-terapie pentru multi dintre noi… 🙂

Melanie


tirguchetrii

 

Răspunsurile tari, le-au dat doamnele de peste mine, de m-au epuizat…
Biet moldav, mai self-didact în IT, decît în alte domeni în care Nevoia m-a îmbrîncit, am crezut că prin Messenger, Mail, Blog, FaceB sau Goog+, ne-am putea re-umaniza, în hăţaşul junglei cotidiene croind luminoase poiene. Am constatat că Nu.
Ne in.sinsing.urăm, numai, iluzionîndu-ne că “socializăm”.
Şi, de fapt, cetitul din sau despre terţi, indiferet de suport (nisip, lut, papirus… digit’s) este tot un fel de voaiorism: unii se fac că nu (se) arată; alţii se fac că nu (se) văd. Dar ambele tabere consimt tacit la… relaţie.
Cînd scriam pe blogurile mele (am avut cîteva-n 4 ani), credeam că … Pentru că n-am mai crezut, am încetat. Nu prin bloguire ne mîntuim, cum nici prin… alţii, altele. Numai în Noi e Credinţa. Şi, pînă la proba contrariului (contrarietatea, deh), să Credem că Aproapele ne este geamăn (în) suflet, simţire, gînd, crez, ideal.
În rest… Parole este totul ce blogur’le susţine, cum spunea (altfel) un poet Gînditor şi versificator genial.
În fapt, scris-cititul este încă o formă de andro-gyne-sinteză, în care sexul-sex e aleatoriu (fie şi “virtual”), indiferent de apartenenţa la unul din cele 4 sau 5 “genuri” atropolo-inventoriate. Deocamdată!
Mai tîrziu, de vom apuca, vom fi informaţi mitraliat (gen NovaMedia) că “cercetătorii” au descoperit existenţa a tot atîtea sexe, cîte miliarde-n lume trăiesc.
Că, de nu existau, cum naiba se mai reproduceau… Deci, cercetătorii ceia mai ghini n-ar hi!

tirguketrii


 

 

2 gânduri despre „Anchetă: De ce scriu pe blog?

  1. De unde să bei tu însuţi…
    de nu vei fi fântână…de nu vei fi izvor…
    de nu vei fi ce eşti…de vrei ca să mai creşti…
    de vrei să creşti cu alţii…prin alţii şi prin tine…
    prin vorbe, prin cuvinte…prin scis şi prin citire…
    prin tot ce-aduce pace, prin tot ce e iubire?!

    Apreciază

Lasă un răspuns

