Am şi eu ceva de mărturisit


brai06Dacă tot am fost cuprinşi de un elan mistic, se întâmplă să nu fac notă aparte: am şi eu ceva de mărturisit. De ieri sunt pieton descoperit, adică dovedit prin actual care confirmă suspendarea permisului de conducere al păcătosului subsemnat pe o perioadă de…

Nu e nimic deosebit în asta, doar că am făcut deja câteva descoperiri:

  • pensia nu mi se mai pare tot mai mică la fiecare oprire la pompă; n-am mai mulţi bani, dar nu mai opresc la pompă
  • mi-am scos adidaşii şi treningul din debara, un semn că voi face ceva pentru sănătate şi împotriva infarctului, păgubind statul de drept cu câteva pensii în plus, prin amânarea decesului – aici mă simt aproape răzbunat
  • mă bate gândul să-mi iau o bicicletă – dar parcă am rezerve, ăştia (bicicliştii) sunt sau nu sunt afiliaţi politic? – că eu unul, cu politica, nu mai vreau să am de-a face după aventura de anul trecut
  • mă întreb dacă se pot numi exerciţii de voinţă monologurile pe care le voi purta (cu mine însumi, normal) pe tema: nu mai mânca atâta, porcule! – nu din cauză de siluetă, ci de portofel – având în vedere că mişcarea face poftă de mâncare

Curioşilor le pot spune că n-am făcut nimic rău, adică n-am făcut rău la nimeni, n-am accidentat, vătămat (doamne fereşte!), doar am depăşit (e drept pe linia continuă şi la o viteză care m-a făcut să fiu mândru de rable mea, nu credeam că mai e în stare de aşa ceva, iar mândria se plăteşte) şi mai vorbeam şi la telefon aşa că de abia au încăput toate pe formularul de proces verbal, tot ce am fost în stare să spun în apărarea mea era că cel puţin nu eram beat…

11 gânduri despre „Am şi eu ceva de mărturisit

  1. Am mers pe jos toată viața, cu excepția călătoriilor lungi și mi-a priit Mersul pe jos e sănătos.Vă redau un fragment dintr-o poezie pe care am primit-o zilele acestea:
    Și îl citeam și pe Shakespeare
    ….Cum de-aveam timp, acum mă mir!?
    Pe vremea când mergeam pe jos,
    Totul mi se părea frumos
    Și n-aveam timp de tânguit..
    Să fiți sănătos! ….

    Apreciat de 1 persoană

  2. Din pacate masina a devenit o „necesitate”…in lumea noastra din ce in ce mai grabita, ca sa nu spun „zorita”…
    Bicicleta la oras este ca si cum ai face aerosoli conectat la teava de esapament…
    Chestia cu mersul pe jos…functioneaza… la pensie, unde timp este berechet de haladuit …
    In rest…
    Succes pietonal…ca vorba aia…cine n-a avut permisul suspendat macar o data in viata…n-a avut masina.

    Apreciat de 1 persoană

  3. Mi-ar plăcea să asist – de la o distanţă convenabilă – la un război total între pompagiii industriei petroliere şi poliţaii rutieri. Şi mi-ar plăcea să-i văd pe ultimii luîndu-şi carbaxane-n gură de la tancurile ruseşti care-or să depăşească toate liniile albe continue posibile cît de curînd…

    Omenirea a ajuns să fie pedepsită pentru o viitoare posibilă intenţie, la fel ca în „Minority report”. Şi unii continuă să latre că sistemul ăsta e nemaipomenit de minunat… Sînteţi tîmpiţi sau ce dracu’ să vă ia aveţi?!?

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

