Dialog în oglindă


Privesc în oglindă să văd cum arăt sau să mă văd?
Ce aş vedea la mine?
Impresii pentru cei din jur: funcţie, eleganţă, elocinţă…
Pentru mine?
Nimic nou.
Poate totuşi…
Dacă eu aş fi altul?
Un eu ceva mai creativ, înţelegător, deschis…
O mică dramă de public relations?
Dar dacă lumea nu va observa că m-am schimbat?
Rămân cu întrebarea: trăiesc pentru alţii sau pentru mine?
Întrebarea are mai multe înţelesuri.
Câte sunt corecte?

Posted from WordPress for Android

10 gânduri despre „Dialog în oglindă

  1. Lăsând la o parte faptul că privindu-te în oglindă ca „pentru prima oară” …poţi vedea dincolo de ea…”lumea” va vedea la „noi” ce VREA să vadă, ce POATE să vadă, cum de altfel şi tu nu ai vezi în oglindă decât ce este la SUPRAFAŢĂ.
    Oricim ce ai făcut, ce faci şi probabil vei mai face, NU îţi aparţine, atâta timp cât cu TOŢII aparţinem UNIVERSULUI. Nimic nu este personal, nici evoluţia de care suntem uneori mândri. Ea aparţine aceluiaşi Univers, din care şi prin care ne manifestăm. Când acest fapt este REALIZAT, totul începe sa capete înteles, sa se „lege”.

    Apreciat de 1 persoană

  2. Daca te-ai schimbat, sper ca te-ai schimbat pentru tine sa-ti fie mai bine, si daca cineva va observa sau nu, conteaza pentru tine ? Pentru mine nu ar conta parerile celorlalti . Zi buna, Zorin !

    Apreciat de 1 persoană

  3. Chiar și fără să vrem, trăim și pentru alții. Cel mai adesea uităm să trăim pentru noi înșine!
    Dar, chiar și trăind pentru alții, crezi că are importanță dacă aceștia văd sau nu schimbarea din tine? Ai câștiga ceva? Poate doar partea ta de EGO. Eu așa cred.

    Apreciat de 1 persoană

  4. imi amintesc de momentul in care am hotarat sa nu mai imprastii oglinzi pe la ceilalti. n-a fost greu, dar si acum mai muncesc la asta. uneori, cand primesc complimente, vreau sa ma alint si imi mai pun cate-o rama inflorata in mana celorlaltor persoane, dar sunt constienta ca e cumva o iluzie. 🙂
    si ma intreb daca tot iluzie se cheama si parerea aia a mea despre mine incropita claustrofob in interiorul persoanei mele…
    putem pastra capul sus fara sa avem nicio parere despre noi insine?

    Apreciat de 2 persoane

  5. Corecte sînt toate înţelesurile, iar fiecare întrebare are cel puţin un răspuns – depinde pe cine întrebi. De fapt, în Marea Schemă a Lucrurilor există un sigur răspuns la orice întrebare: DA. 😉

    Apreciază

  6. Dacă eu aş fi altul?
    Daca as fi apa, as fi dulce sau sarata? 😉

    Un eu ceva mai creativ, înţelegător, deschis…
    E posibil. Schimbare implica 3 decizii: vrei?, fa-o, tine-te de ea.

    O mică dramă de public relations?
    Dar dacă lumea nu va observa că m-am schimbat?
    E problema ei. Da-i vreme, nu sta asteptandu-i raspunsul.

    Rămân cu întrebarea: trăiesc pentru alţii sau pentru mine?
    Întrebarea are mai multe înţelesuri.
    Câte sunt corecte?
    Traiesti pentru tine, iar altruimul, empatia pot juca un rol. Parte din viata e sa inveti sa traiesti in diferitele lumi din care esti parte, fiecare cu oamenii si regulile sale. Dar ce e important – ele sunt toate realitatile tale. In momentul in care ai decis sa devii parte in realitatiile altora, impotriva a ceea ce percepi a fi esential pentru tine, in acel moment te pierzi.

    Ai mei 2 bani.

    Apreciază

Lasă un răspuns

