Rădăcinile oricărei #conspiraţii


Sunt la vedere. Priveşte şi le vezi cu ochiul liber. Dacă vrei.
Cobor 4 etaje până în parcare. O mică Românie. O ţară semiprezidenţială în care parcările sunt semiînchiriate. Între orele…
Care se respectă. Uneori.
Până în clipa în care nu se mai respectă.
Ai vorbit vreodată cu cel care a ocupat locul pe care tu l-ai plătit.
Uită-te în ochii lui. Vezi un vierme.
Viermele eşti tu.
Asta gândeşte el despre tine.
Închpui-ţi dacă mitocanul ajunge şef.
Mitocanii de obicei ajung şefi.
Gândeşte-te cum ne va privi atunci.
Ce #conspiraţie ne mai trebuie?
Dacă nu mă crezi, înceracă să fii politicos.
Ai să vezi singur rezultatul.
Societatea fără morală nu poate produce decât #conspiraţie.

Posted from WordPress for Android

20 de gânduri despre „Rădăcinile oricărei #conspiraţii

  1. Ati gresit cu politetea.Nu duce lipsa .Are lipsa de omenie.Politetea ,cat mai e , e doar un produs al educatiei…cat mai e .
    Are lipsa de omenie.
    L-ati invitat la o cafea ?
    Poate are probleme si ar ravni la un pahar de vorba.Daca v-a ocupat locul de parcare nu dumneavoastra aveti probleme,el are probleme. Nu i-ati oferit nimic ,niciodata.Si lumea plange,lumea nu are.A uitat.Cat mai conteaza un loc de parcare fata de sansa moralei de a se naste iar in lume ?Ce Dumnezeu,pentru un loc de parcare ?!In ochii lui nu e un vierme,e o trebuinta.

    Cu drag,Costel !
    Nu pune-ti baza.E mai mult din auzite.Incerc,incerc…dar e asa de mare lumea asta,asa s-a latit si s-a lungit,pare sa nu mai incapa in constiinta.

    Apreciat de 1 persoană

    1. Până la un punct aş fi de acord. Primăria îmi cere chirie. Plătesc dublu. Persoana juridică. Mai e o tăbliţă. Cu numărul meu de înmatriculars. Dacă nu o vezi, nu poţi conduce. Crezi că ar fi o soluţie să renunţ la abobament, să devin „om cu o problemă” şi să aştept să mă invite cineva la o cafea?

      Apreciază

      1. Glumiti .Incercati,sunteti liber !Ma mir pana si de faptul ca v-a trecut prin minte .Ca sa ma incercati pe mine de minte ?
        Nu asteptati …se invart prea repede !Nu mai e pe desteptaciune, e pe calitate exprimata dupa cum poate fiecare .Eu nu,din conditii de tablite,de chirie ,de abonament…el nu ,din ca habar nu are cum se rasuceste ! Cine ?
        Platiti,azi,acum,ori platim ori se alege praful si pulberea.Sigur ,e doar un mod de a spune,viata merge inainte cu sau fara morala,cu sau fara civilizatie,cu sau fara…dar din aia cu ,,mie,mie sa-mi fie bine si-atat” nu sunteti !Si asta imi face bine .

        Apreciază

  2. Cred ca am spus o prostie.Mare cat mine. E mai bine sa ne rugam in tihna,Dumnezeu nu va sterge atata frumusete din lume pentru cateva clipe de ratacire omeneasca. Doamne ajuta !Sa stergeti ,va rog,comentariul meu despre Plesu si Ch…e o ineptie fata de cum simt eu lumea cu adevarat .Multumesc !

    Apreciat de 1 persoană

  3. Pai…da,m-am impacat,jos palaria despre crezul dumneavoastra,nu trebuie sters cand e doar despre mine ,dar nu e doar despre mine aici, am spus o prostie care poate starni lucruri ! De ce nu vreti sa ma ajutati ? Eu am indus,si stiti bine ca nu e de indus .Nici azi ,nici niciodata astfel de lucruri.Sa fim in PACE.
    La ce va prinde bine sa le tineti pe pagina ,daca pot face rau . Sa nu va bucure ,nu va bucurati de prostia mea ca nu e bine.

    Apreciat de 1 persoană

    1. Si,Multumesc ,Domunule ,chiar sunteti un Domn! Lumea se invarte intre multe si multe…le-ati dat naibi de tablite,de chirii si locuri de parcare.Ceea ce vreau sa va spun este ca merit cafeaua ,si imi cer scuze pentru neplaceri,daca eu sunt pretendentul ,ati stiut ce sa faceti cu mine . Multumesc frumos !

      Apreciat de 1 persoană

  4. Văd că „nenorocirea” nu este numai în „parcare”, confuzia este extinsă şi asta nu din cauză că nu avem morală, ci tocmai că FIECARE are morală SA, mai mult sau mai puţin „mortală”. Unii se declara „credincioşi” şi se „supun” unei „morale”, alţii „necredincioşi” şi se „supun altei morale…Şi unii şi ceilalţi sunt nişte SUPUŞI…ei nu TRĂIESC stări proprii, empatice, compasionale unii faţă de alţii…Ei se categorisesc unii pe alţii în funcţie de SUPUŞENIE, nu de SIMŢIRE empatică. Şi unii şi alţii pretind că au inimă(?!)…n-au decât „miocord” …ÎNCĂ.

    Apreciază

      1. Dar inima nu se manifestă conditionat. Ea AŞA este, sinceră, nu pota fi altfel…Nu vrei sau nu vrei…o iei cu titlu de inventar, este peste ce-ţi spune periferia. De fapt asta este libertatea, nu mai depinzi de vrerea ego-ului…Acesta face diferenţa. Cat timp alegem, nu suntem liberi…si asta nu are nimic paradoxal.

        Apreciat de 1 persoană

      2. Care gropi ? Eu pe asta am primit-o ,pe educatia asta care zici tu ca e o porcarie religioasa sau laica.Mi-au spus sa fiu cinstit si sa cred in Dumnezeu.Eu ii iubesc asa cum sunt ei,retrograzi sau tampiti ,religiosi sau atei ,cu stari elevate sau cu stari de rahat,eu am inima plina de drag si de aia care cad in genunchi la moaste,tu poti sa spui asta…asta e diferenta.Sacrul e peste tot, la tine nu e cumva doar in mintea ta ? Nu te mai lega de cele 10 porunci…nu te mai lega de ce e sacru ca nu stii ce faci,ii trazneste prin minte la un amarat de popa sa te dea in Liturghie si e vai steaua ta !
        Hai sa bem o bere,nasul pe sus bate crupa cand e aia cum e ea acolo !Aaaahhhhaaaa……

        Apreciază

    1. Ne-au facut mari cu cinstea- asa ne vorbeau si asa se purtau,eu asa tin minte : Sa nu minti ,sa nu furi ,sa nu fii necinstit- nu ne-au facut mari cu starile empatice si nici cu morala. Sa ma scupi in ochi daca Bunii tai ti-au spus vreodata de starile empatice sau de morala !Nu exista morala mea si morala ta ;un om moral e un om cinstit si curat.O dai dupa miocord si supusenie ca parca ai vrea sa spui altceva …

      Apreciază

      1. Costele tată…iar te bagi în seamă?! Tu ştii bine părerile mele, iar eu ştiu făcăturile tale…aşa încât n-ai cum să “înţelegi”. Educaţia primită este o porcărie, fie ea religioasă sau laică. Cum argumentez?! Priveşte Costeluş la lumea înconjurătoare, la crimele ce le fac oamenii “educaţi” religios sau laic, la furturile, trădările, minciunile, ipocriziile în care se “scaldă” minunata lume EDUCATĂ(?!) cu cele 10 porunci. Fii serois Costeluş şi nu te mai contra…fără argumente, ca s aperi o credintă „declarativă”.
        Un mediu familial plin de iubire, cu oameni cinstiţi, drepţi, dintr-o bucată…CRESC oameni care EMPATIZEAZĂ, nu “vorbesc” despre dragoste şi fură, sau mai ştie eu ce malversaţiuni practică?! Nu fac nişte ipocriţi cu gura plină de Hristos, şi limba scoasă după bani…Eu vorbesc despre „normalitate”,dupa REALITATE, tu după ureche…cărti, Scripturi „interpretate” de popi. Parcă n-ai stii?! De fiecare ţi-o spun…şi trece pe lângă tine … Pacat, ăsta este păcatul, să ratezi VIAŢA stând cu ochii pe cer şi călcând în gropi…

        Apreciază

Lasă un răspuns

