La o cafea cu #bigbrother


Am fost sfătuit. E mai bine să bem o cafea împreună decât să ne certăm.
Nu știu dacă are timp pentru mine.
El lucrează în domeniul informaţiilor.
Nu poate furniza șefilor niște fleacuri.
Eu n-am cu ce să-l ajut.
Tot ce poate afla despre mine nu valorează nici doi bani.
Ce să zic?
Sunt onorat, d-le #bigbrother.
Poate n-are de lucru și stă și el la pândă ca cei de la rutieră.
În cazul acesta am picat de fraier.
Nu sunt primul și nu e pentru prima dată.
Puţin spirit civic nu strică. Patria cere sacrificii.
Să-i dăm patriei ce i se cuvine.

Posted from WordPress for Android

12 gânduri despre „La o cafea cu #bigbrother

  1. Eu cred că ne sperie mai mult ideea că ni se încalcă intimitatea ( de fapt pe mine nu mă sperie deloc, nici măcar nu-mi pasă ), decât actul în sine. Oricum, majoritatea are aceste date scrise la vedere pe wall-ul facebook; ba chiar și meniul zilnic…

    Apreciază

  2. Daca dumneavoastra stiti ca el lucreaza in domeniul informatiilor…sigur nu lucreaza in domeniu,nu ? Ar fi culmea !Daca totusi e asa , sunteti in tara -unde locuiti locuiti la noi ,nu sunteti la Londra …doar ca nu stiu unde ati nimerit ! Mama ,ce vecini !Greu,greu cu cafeaua in conditiile astea …
    Incercati altceva,zic si eu,sprit cu sifon rece vara pe canicula,pe seara, cand iese lumea sa-si traga sufletul la racoarea asfintitului; si termosul cu vin fiert ,iarna,cand se trage lumea in parcare sa-si curete masina de zapada.Toti cu lopeti,toti cu maturici,si ninge vartos ,si e toata lumea imbujorata,si ingheata mainile ,si ar fi buna al naibi o dusca.Merge la sigur. Sa vedeti respect apoi,mama ce respect ! Nimic nu ocupa locul vinului fiert,a spritului rece ,si a vorbei curate ,omenesti.Niciodata.Nici in parcare.Treaba e sa nu uitam unde…unde e varful si unde e baza omului.
    Pare o gluma ? E si nu e. E un secret ,mic ,mic dar al naibi !
    Am intalnit pe cineva care lucreaza cu secretul asta in mod constient,Doamne,ce om !Nu stiam cum face si l-am intrebat cum face.Mi-a zis doar atat :Astia nu sunt altii,asta-s eu !

    Sigur,am zis fara pretenti,cu drag am zis ,nu va invat eu pe dumneavoastra,pacatele mele -in fond le stiti pe astea mult mai bine decat le stiu eu,nu ?- am zis…nu stiu de ce-am zis ,probabil din speranta !

    Apreciat de 1 persoană

  3. În ceea ce mă priveşte NU AM NIMIC DE ASCUNS. Statul, siguranţa naţională , servicile secrete, ştiu că eu ŞTIU că ele şi şefii lor fac parte dintr-un sistem politic profund corupt, în care puterile în stat nu sunt separate, fiind vorba despre un sistem dictatorial cleptocrat, în care statul de drept nu există, iar democraţia este o gogoriţă.
    Ce-ar mai fi de aflat?! Că abea aştept prăbuşirea întregului sistem, iar SINGURA cale este CONŞTIENTIZAREA realităţii, refuzul de a mai face jocul acestor politicieni si popi manipulatori? Că cea mai putermica armă „supernucleară” este IUBIREA? Păi asta o spun zi de zi pe blog…

    Apreciază

Lasă un răspuns

