Gramatica #magiei


România se schimbă.
Normal.
Acum trăiesc în ţara lucrului bine făcut.
Important e să nu bagi în seamă ce nu poţi schimba.
Obiceiul nostru de a parca în faţa intrării ţine de când am descoperit și noi automobilul, la 50 de ani după restul lumii.
Nu contează câte mașini blochezi.
La noi așa ceva e natural.
E tradiţie ca soborul și moaștele.
Dacă ai de așteptat până la plecarea preaiubiţilor e un motiv să te enervezi.
Enervatul nu e un lucru bine făcut.
Ia-ţi tableta și navighează liniștit.
Nu schimbi obiceiurile proaste, dar nici nu-ţi strici ziua.
Până la urmă ești liber să crezi că tocmai așteptarea te-a ferit de un accident.
Asta înseamnă lucru bine făcut.
Chiar dacă merge prost, zâmbește și lasă impresia că totul e bine.
Nu vei trăi mai bine, dar vei trăi mai mult.

Posted from WordPress for Android

10 gânduri despre „Gramatica #magiei

  1. Este mai important „rostul” acelui lucru…decât dacă acesta este bine făcut sau nu. Din nefericire noi ne-am pierdut „rosturile” lucrurilor pe care le facem…adică suntem năuci şi acum inventăm sintagma de a fi năuci până la capăt, adică năuceala să capete sens…să fie bine făcută.
    Nu este vorba de schimbare, deoarece schimbarea presupune o nouă structură, nu o altă Marie…este vorba de altceva, de criticism, care NU funcţionează. Criticismul nu înseamnă de a îmbunătăţi lucrurile, ci a vedea mai întâi dacă acel lucru mai are sau nu ROST. Nimeni nu spune că bordelurile nu trebuie igienizate…dar prima întrebare ar fi : sunt necesare aceste bordeluri, în speţă …politicienii, sau orice altceva adus în discuţie?!
    Cât despre nesimţirea funciară a posesorilor de masini, excepţile nu se mai pun, este aceiaşi şi cu maşină şi fără maşină. Este drept, cu maşina pot deranja mai mult, chiar să devină adevărate pericole publice… Dar ce functionează în ţara lucrului bine făcut…la mişto ?!

    Apreciază

  2. Oh, da! Și eu lucrez în sensul ăsta… Mi-am propus, de multă vreme, să nu mă mai las zdrobită de nesimțirea sau de nepăsarea celor din jur dar nu numai. Nu-mi mai consum energia inutil, mă focusez pe lucrurile bune și încerc să mă domolesc în toate. E singurul mod în care îmi pot păstra sănătatea mintală 🙂

    Apreciat de 1 persoană

  3. Totul se schimbă – (relativ) în bine, (relativ) în rău. Multe – împotriva voinţei unor mase mai mici sau mai mari de oameni. Ceea ce generează fracturi sociale. Cine şi cum aşează jaloanele unui bine sau rău absolut, cînd şi acestea se schimbă permanent? Cine şi cu ce drept trasează drumul tuturor, pe termen lung, în timp ce pentru noi – cei mulţi – noţiunea de ‘termen lung’ devine tot mai mult o utopie? Cine şi cu ce drept caută să schimbe haosului propria-i ordine…?

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

