Vă amintiţi bancurile…


… cu Transsiberianul? Cu mecanicul care schimba locomotiva pe vodcă?
…sau celălalte bancuri dinainte de 89?
Întrebarea nu se adresează celor care din motive obiective sunt excluşi de la aceste amintiri.
Problema nu e că în mod pervers unii încearcă să răstălmăcească viaţa noastră de atunci, folosind-o în scop de propagandă.
Asta s-a făcut în toate timpurile şi de toată lumea.
Bancurile unei perioade sunt cel mai bun termometru al stării de spirit reale a oamenilor.
Ce vă spun bancurile din ziua de azi?

8 gânduri despre „Vă amintiţi bancurile…

  1. Mai există bancuri în ziua de azi? Se mai poate glumi despre blonde, despre poliţai, despre evrei, despre olteni, despre nemţi/ruşi/chinezi/români cu Nataşa/Nataliţa ş.a.m.d.? S-a ales prafu’ şi pulberea de simţul umorului, ni l-au ucis în numele „drepturilor minorităţilor” şi al altor tîmpenii. Mai putem rîde doar de noi înşine, amar Probabil în curînd o să ne şi dăm în judecată propria persoană care şi-a permis aşa ceva… 😦

    Apreciat de 1 persoană

    1. Plictiseala

      Ion si Marie stau in pat.
      Ion e plictisit, Maria are chef de ceva actiune:
      – Ioane, pun pariu ca nu ma gasesti sub cearceaf !
      – Da’ pui pariu ca nici nu te caut ?

      Ce vrem ?
      Un leac pentru lene !
      Când îl vrem ?
      Mai încolo !

      Plictiseala…si lenea !
      De ce ?Lipsa unui scop inalt,cinste ,moralitate,adevar,omul in oameni.
      E greu…si nu avem exemple,ne-a omorat lipsa de valori.Putoarea.S-a sters cerneala din icoane,visam programat.Vis de blog ,vis de tv,vis de facebook,vis de te miri ce !Oameni vanduti,sensuri in coada de peste.iSubliminalul ,subtextul …cat avem curaj,cat e ban la mijloc ?

      Apreciază

      1. Poate că „ei” cred că dacă dispar bancurile dispar automat şi motivele pentru care ele au fost create… 🙄

        Nu mi-a plăcut niciodată Tudor Gheorghe, n-am să fiu ipocrit acum s-o dau în naţionalism şi adularea „valorilor româneşti” care sînt (sau se cred).

        Apreciază

      2. Pai,Drug,nu este numai despre valorile romanesti.E despre viata.Poate sa fie si despre ce nutrim ca si ganduri ,nu ?Copii nostrii,gandurile,da ?In parte nici mie nu-mi place Tudor…doar ca am fost la un spectacol al lui si era MARE si pe intuneric,pe cuvant,am avut impresia ca e imens,era o sala iluminata cu 45w,cred,am avut impresia ca e imens!Pe intuneric ?!Oamenii par mari la lumina ,la intuneric par mici ,nu ?
        Te admir,chiar te admir cum scrii ! Tineam sa iti spun.

        Apreciază

      3. No, să fi fost un exemplu internaţional gîndeam internaţional; aşa, m-am limitat la cuprinsul hărţii ce mă cuprinde. Mea culpa, gîndire liniară. Da, e despre viaţă, în general.

        Lumina e înşelătoare, nu prin sine însăşi ci prin ceea ce creează, perfid: umbra! Oamenii sînt exact aşa cum sînt. Uneori doar par altcumva. Dacă ştii cum să pui reflectorul pe ei, adevărul sare ca iepurele din tufiş.

        Mulţumesc pentru admiraţie, sînt prea mic totuşi. Ceea ce nu mă deranjează.

        Apreciază

      4. He-he…da-o dracu’ eu chiar admir cum scrii !Atat.Daca si tu ti-ai pus in gand sa ne moara capra,atunci e grav ! Nu e iremediabil dar …e cu cantec.Gandeai international…’tui , cand ne plang sufletele o dam pe bruxeles,gandim ‘ternational .Nu mai sunt copil.Mi-ar pace dar …mi-a ramas un ciot,un ciot care doare ingrozitor si e si supeb din firea lui.Sa pui reflectorul pe astea cum vei vrea ,tot asa va fi.

        Apreciază

    2. Drug,cand a fost sa-mi dau in judecata propria pesoana era sa dau de…belea;am dat de o surpriza…Viata nu e cum imi amintesc bancurile,nici ce imi spun bancurile din ziua de azi ,nici banul nu e…,e cum o am …cum o am !Sa fii iubit !

      Apreciază

Lasă un răspuns

