Învăluiri


Care este personajul suferind de o tulburare obsesivă, pe care îl cunosc cel mai bine?
Eu, evident.
Vârsta nu cred că are importanță.
Tulburarea obsesivă – de fapt trebuie să folosesc pluralul, dar nu vreau să vă plictisesc.
Mă opresc asupra scrisului.
Îmi afectează viața, dar nu e cine știe ce scofală.
Până acum am scăpat ieftin, adică nu m-am îmbolnăvit de maladia care te face să-ți închipui că ești scriitor.
În schimb, sunt cititor.
Nonmaladiv.
Nu dăunează decât ignoranței.

2 gânduri despre „Învăluiri

Lasă un răspuns

