Prefer cafeaua teoriei chibritului


Judecaţi-mă!
(Aş vrea eu, să-mi acordaţi atâta atenţie!)
Dar, hai să o luăm ca ipoteză de lucru.
Mediile îmi transmit tot felul de lucruri pe care, chpurile, ar fi necesar să le ştiu, ca să merit denumirea de om informat.
Majoritatea informaţiilor nu rezistă însă întrebării: mă priveşte?
N-am înţeles niciodată acest joc de societate.
Mimarea interesului pentru anumite lucruri, doar fiindcă aşa e la modă.
Eu prefer învechita teorie a cafelei.
Iarăşi încerc să demonstrez că a îmbătrâni ar fi ceva bun.
Vă rog, fiţi îngăduitori!

3 gânduri despre „Prefer cafeaua teoriei chibritului

  1. Senectutea este o încununare a vietii, o celebrare a acesteia…Desigur, are virtuţile ei, fără sa fie o virtute in sine. Poţi fi un batrân inept, zurbagiu, cum poţi fi un tânăr consistent. Că statisc putem face evaluari într-un anumit sens, contează prea putin. Consider ca senectutea aduce cu sine acea împlire aşezare, care nu inseamnă neapărat sedimentare, cât luciditate, iar a îmbatrâni nu este ceva bun, pe cât este de NORMAL.
    Subiectul merită insă o abordare mai cuprinzătoare.

    Apreciat de 1 persoană

  2. Eu încă sunt la stadiul în care accept informaţia. Dar am devenit atât de selectiv în ultimul timp încât uneori, după o jumătate de oră de ştiri constat că nu mi-a rămas nimic în ceaşcă.

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

