Un website pentru calul meu :)


De fapt, iniţial era vorba de o bere. O bere pentru calul meu.
Calului îi place berea.
Şi nouă ne place să avem un website.
Şi ce facem cu el?
Răspuns dificil.
Între milioane de bloguri, website, webpage, web…
Se formează grupuri mici.
Mă citeşti, te citesc.
Afinităţi elective.
Trecătoare şi imateriale.
Pe vremuri jucam şeptică.
Era tot socializare.
Nimeni nu se gândea atunci la reţele, reţea era ceva care ori aduce curentul, ori venea miliţia.
Ne schimbăm?

3 gânduri despre „Un website pentru calul meu :)

  1. Ce dor mi-e de un septica….Si totusi, diminetile mi le petrec alegand mail-urile pe care sa le citesc. Incercand sa-mi raman mie insami onesta, sa nu ma ghidez dupa stilul impus „Mă citeşti, te citesc”, „dau like, daca-mi dai si tu”. Oricum, e mai bine decat pe vremea cand bunica-mea ma obliga sa raspund la cartile postale fiindca „asa se cade”.

    Apreciază

Lasă un răspuns

