Dilemă


Îndemnul e clar: schimbă ce nu-ţi place.
Atrăgător, te mobilizează.
Încerc.
Mai încerc odată.
Nu merge, sau iese cu totul altceva.
(Îmi amintesc de proverbul cu socoteala de acasă…)
Şi atunci?
Să-mi schimb atitudinea.
Aici m-am încurcat.
Adică, să accept ce nu-mi place?
Asta ar fi rezolvarea?
M-am gândit ieri până m-a luat durerea de cap, dar nu i-am dat de capăt.

2 gânduri despre „Dilemă

  1. Trebuie mers puţintel mai în adânc…Întrebarea este de ce-mi place ceva, cum de ajunge plăcerea să-mi dezordoneze viaţa, să-mi creeze confuzii?! Este această plăcere a MEA, sau a ego-ului meu, este rezultanta bucuriei, plenitudinii trăirilor mele subordanete cui?!
    Nu ar trebui noi oare să ne folosim de ele ca de nişte jucării, şi să nu ajungem în situaţia în care le ne “folosescă” ele pe noi, mai ales că sunt creaţii propri?!
    Ascultând însă de “dorinţa “ inimii, singura în măsură să-şi dorească ceva fără pericolul de a greşi, atunci vom ŞTII ce este cu adevărat plăcerea ridicată la rang de bucurie, fericire , extaz…Fără această descoperine nu ai cum să fii fericit, alergând după plăceri facile, frugale, derizorii.
    Plăcerile acestea pot să fie doar jocuri şi de la jocuri nu trebuie să ai multe aşteptări, să te agăţi de ele.
    Chiar aşa zisele realizări…sunt doar jocurile vieţii. O casă frumoasă, o soţie “corespunzătoare”, copii…aşa şi pe dincolo, prieteni adorabili…Jocă-te cu ele cu bucurie, cu abilitate, dar acestea nu-ţi pot aduce numai mulţumire. În lumea jocurilor plăcerii, umbra este neplăcerea. Nu te lasă prea antrenat de jocuri, deoarece atunci vei trăii superficial, oscilând între plăcerile şi neplăcerile jocului.
    Bucură-te de placeri, acceptă reversul medaliei, bucură-te de joc…dar NU uita că viaţa nu este NUMAI joc…

    Apreciat de 1 persoană

  2. Foarte la moda cartile astea de dezvoltare personala… din pacate, cele mai multe sunt doar niste amarate de informatii scrise cu scop comercial si deci nu aici gasesti raspunsuri. Sunt multi altii care inaintea noastra au avut „dureri de cap” si care ne-au transmis niste Raspunsuri la intrebari. Sa ti-i insir?

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

