Uneori e dificil să alegi…


ghinga

Mă ispiteşte drumul până la Cluj şi spectacolul de la Fabrica de pensule. Îmi închipui că întotdeauna am fost atras organic de aventură. Realitatea este însă că am ajuns să consider un drum de o sută şi ceva de km o aventură. Când ai ajuns în această fază, e mai bine să stai pe lângă casă. Motiv pentru care voi merge la bibliotecă, cu generaţia mea, asumându-mi propria condiţie. That’s it! Thank you for being with me.

oarcasu1oarcasu2

11 gânduri despre „Uneori e dificil să alegi…

      1. Zorin, stii bine ca regretele si remuscarile sunt inutile si zadarnice pen’ca ne readuc în trecut, unde nu se poate schimba, modifica, ameliora nimic!!! asa ca tot înainte, Mon Colonel: move on, ahead and forward! sanatate, inspiratie si alles gute… 🙂

        P.S. iarasi schimbasi fatada de crezui c-am aterizat pe-alta planeta virtuala… 🙂

        Apreciat de 1 persoană

  1. Alegerea…reprezinta in sine mai curând o stare confuzională….decat exercitarea dreptului de liberă decizie. Nu ştiu insă dacă comportamentul TREBUIE adaptat unor circumstanţe …În ceea ce mă priveşte NU este aşa…atâta timp cât d.p.d.v. fizic, locomotor, suntem funcţionali. S-ar putea să existe alte prioritizări…şi atunci vorbim de altceva.

    Apreciază

Lasă un răspuns

