Inteligența managerială și izgonirea din paradis…


stiri

Radio Cluj este un post cu probleme. Cea mai importantă vulnerabilitate: pierderea de ascultători. Ori un post de radio fără public… Nu (mai) sunt chemat să dau soluții și nici nu am dispoziția să comentez. Dar nu am fost (încă) exclus din societate, (cea civilă, fără uniformă) și mai am un dram din simțul civic renăscut după 89. Așa că întreb: postarea anterioară (o găsiți aici) prezintă o poză cu o sală plină de ascultători fideli ai postului de pe str. Donat. Decizia editorială de a ignora această manifestare, pe motiv că persoanele implicate nu sunt reprezentative (Horia Bădescu, Cornel Udrea, Gelu Furdui, C-tin. Ivaneș, Melania Ursu, Florin Piersic, etc… lista e lungă – nereprezentativi??? – mă rog, fiecare bucătărie are un master chef) mă pune pe mine în situația de a întreba: cum se stabilește mai nou gradul de reprezentativitate? Care să fie motivul pentru care un post ce pierde ascultători, consideră, (prin vocea cea mai autorizată), că aplicarea unui picior în prelungirea spinării la vreo 150 de ascultători fideli este o măsură de învigorare a audienței? Probabil în aceeași măsură, în care blocarea conturilor pe rețelele sociale ar duce (conform aceleași concepții manageriale) la creșterea (in)vizibilității pe internet? Până la urmă mi se va spune că nu e treaba mea, dar atunci de ce îmi amintiți că existați de fiecare dată când plătesc și factura la curent?

Anunțuri

2 gânduri despre „Inteligența managerială și izgonirea din paradis…

  1. Există o „logică”…pentru care trebuie să fii nebun sa o înţelegi (?!). Ea însă funcţionează într-o lume nefunctională, unde totul este privit în oglindă, în care stânga este dreapta, unde totul este pe …dos. Va trebui sa răsturnăm lumea…pentru a o pune pe picioare. Dar acest flic-flac este individual, dar efectul este general.

    Apreciat de 1 persoană

  2. Cum ai dedus că vulnerabilitatea ar fi pierderea ascultătorilor? Chiar crezi – fie şi pentru o fracţiune de secundă – că existenţa sa este dedicată exclusiv servirii populaţiei?! Nu poţi fi atît de naiv!

    Un post de radio există pentru a justifica veniturile unor persoane – fie incapabile de a face ceva util în viaţă, fie nemulţumite de veniturile deja existente prin alte căi. Încasările din advertising cumulate cu cele din facturile de electricitate sînt unicul scop al existenţei unui serviciu inutil, dacă nu nociv. Bine, un „bonus” ar putea fi imbecilizarea populaţiei prin repetarea unor sfaturi venite de la „specialiştii britanici” sau de la „servicii”.

    Ca om „obişnuit”, în faţa factorilor decizionali nu valorezi mai mult decît o căldare cu lături. Şi dacă te bagi în troacă, te mănîncă porcii. Ar fi trebuit să ştii asta…

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s