Twitter – opțiune clară…


Screenshot - 04032015 - 05:13:30 AM


Această postare nu se adresează „paradoxalilor” adversari ai rețelelor de socializare. Paradoxali? Da. Internetul este un instrument de comunicare. Să-ți faci cont pentru a avea acces pe internet și să refuzi instrumentele, chiar dacă sunt gratuite, e un paradox, nu? Am auzit de atâtea ori explicație: nu mă pricep la… ? Poftim? Nici la scris cu creionul (sau pixul) nu ne pricepem din naștere. Efortul e inevitabil pentru cei care vor să trăiască. Îi înțeleg pe cei care refuză postmodernitatea tehno-capitalistă. Un refuz onorabil, care mă ispiteste uneori. Atunci: fără mobil, fără net, făra tv, înapoi la natură! Dar, dacă tot cochetăm cu tehnologia, de ce să nu mergem până la capăt? Oare chiar așa suntem noi, „încremeniți în proiect”? Fiecare are un răspuns. Al tău care e?

10 gânduri despre „Twitter – opțiune clară…

  1. A te repezi pe negîndite la utilizarea a ceva „gratuit” – pe bune, ştii ce înseamnă cuvîntul ăsta?! – e la fel de „inteligent” ca şi a cumpăra cele mai scumpe modele de produse fiindcă „sigur sînt mai bune decît alea ieftine”.

    Unde vezi pînă şi o singură minusculă reclamă la ceva comercial, nu poate exista ideea de gratuit. Pînă şi aici pe WP, unde a trebuit să-mi construiesc propriul script js ca să scap de porcăria care apare sub fiecare articol. Mi-e milă de propriii nervi ca să mă întind cu explicaţiile.

    Apreciază

    1. Nimic nu poate fi absolut gratuit. Știu că trebuie să plătesc un preț pentru distracția mea. E ceva de genul nu poți fuma un pachet pe zi și trăi 100 de ani. Dar dacă tot fumez, ideea e să fumez țigareta până la capăt.

      Apreciază

      1. Programele mele sînt gratuite. La fel şi tutorialele.

        Compromisurile sînt un atac direct la principii. După ce ne mai ghidăm, dacă le distrugem? Creăm altele ca să avem ce distruge şi tot aşa? Renunţăm definitiv la ele şi navigăm în derivă oriunde vrea curentul oceanic? Sau acceptăm doar compromisurile acelea mici-mici care parcă nu ne-ar afecta atît de tare? Puzderie de întrebări pe care nimeni nu şi le mai pune… Hai la supermarket să luăm tigăi, că-s la ofertă, aproape gratis…

        Apreciază

Lasă un răspuns

