Voi ați avut o dilemă?


image

Eu am. De când tânărul meu prieten Bobby (să ierte ortografia, eu o aplic din engleză, deformație profesională) m-a antrenat în povestea cu SQS (dacă nu știți ce e, vă spune Google) – mă simt ca în momentul în care agentul de la rutieră îmi face semn să trag pe dreapta. Chiar mai rău. Fiindcă agentul are poezia lui, eu nu trebuie să spun nimic. La SQS e invers. Lumea așteaptă să spun. Ce? Tema e „un om superior”. Drama mea: să le spun adevărul? Omul superior nu există. Există doar omul ambițios, care vrea să fie mai mult. Va reuși? Uneori. Îi va folosi? Poate. Fiindcă toate au un preț. Factura mea e scadentă în 24 aprilie, la Bistrița. Sfaturi?

2 gânduri despre „Voi ați avut o dilemă?

  1. Cu siguranţă….nu există omul superior si nici inferior. El devine, sau crede că devine. Natura, D-zeu sau cum ne place să-i zicem, nu discriminează. Ne naştem perfecţi… Ba mai mult decât atât… TOTUL este perfect…ne place sau nu.

    Apreciază

Lasă un răspuns

