Scrisori deschise 3. Lui Vasile. De ce nu mă pot despărți de Anselmus?


image

Dacă nu era povestea cu hebdomadarul scriam: Anselmus sunt eu. Nu mi-am ales,  am fost…găsit, ajuns din urmă de destin. Mi-l asum? Refuz? Contează? Cred că e totuna. Poate pentru mine și doar pentru mine, nu. Dar cine sunt eu? Anselmus, ați uitat? Anselmus descoperă că el este ceea ce este. Întâlnirea cu sinele. Toate acestea au o noimă. Într-o bună zi veți afla. Deocamdată nu pot scrie mai mult.

Un gând despre „Scrisori deschise 3. Lui Vasile. De ce nu mă pot despărți de Anselmus?

Lasă un răspuns

