Cronica: Eu nu zbor deasupra unui cuib de cuci…


Cândvs visam să zburăm, chiar şi asupra unui cuib de cuc. Astăzi poate mai zburăm, când oferta biletului de ocazie şi iluzia că plecând, vom rezolva ceva, ne îndeamnă… să uităm. Credinţa în libertate îl animă doar pe captiv. Înlocuirea captivităţii cu loteria e antipoezie.

CRONICA [R]

…eu trăiesc în el, nu mă cheamă Randall Patrick McMurphy şi nu am întâlnit-o încă pe sora Ratched.
Nu am forţa tăcutului şef de trib, deci nu voi reuşi să evadez.
Deocamdată îmi iau cuminte medicamentele şi ascult muzica liniştitoare de la televizor.
Din când în când particip la terapia de grup.
Nu m-au bătut, sunt de acord cu majoritatea.

Vezi articol original

Un gând despre „Cronica: Eu nu zbor deasupra unui cuib de cuci…

Lasă un răspuns

