„Ne-au furat”. Şi noi?


Se plânge masiv. Ne-au furat! Plâng reţelele, plâng blogurile, mai ceva ca icoana lui Arsenie Boca. Mi-e silă, recunosc. Dacă am fost suficient de proşti să ne lăsăm furaţi – (sau suficient de slabi, poate şi puţin complici; oare n-am sperat să pice ceva şi pentru noi?) – chiar nu avem de gând să întreprindem ceva ca să nu mai fim furaţi în viitor? Nu avem de gând, altfel s-ar întâmpla ceva. Noi trăim în continuare în locul în care nu se întâmplă nimic. Bocitul nu ajută, repetat la nesfârşit devine plictisitor. V-aş îndemna să răspundeţi (în gând, cel puţin) la întrebarea: care n-a primit în viaţa lui cel puţin o fărâmă din jaful general? O cafea, dată degeaba pe bani publici? Un concert la care nu trebuie să plăteşti bilet? O găleată electorală? Să te superi că alţii au furat mai mult şi ţie nu ţi-au dat mai nimic nu e morală, e doar invidie. Iar dacă averea se face din furat, ne rămân două posibilităţi: ori nu ne pasă de avere, ori ne apucăm de furat. The choice is yours!

3 gânduri despre „„Ne-au furat”. Şi noi?

  1. Aşa este, nu numai că ne-am lăsat furaţi, am fost părtaşi…Este drept, politicienii noştri la un milion de euro furaţi, dădeau o căldare. iar ăia mai descurcăreţi luau şi o pelerină de ploiae …
    Dacă am fi fost capabill de vreo reacţie…am fi avut-o până acum…Dar nu, noi ne muţumim să pupăm icoane şi moaşte şi să ne lamentăm. Doar suntem în ţara deobului de sare…
    Drugwasch, ori s-a iluminat. ori nu trăişte în Romania ?!

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

