Memoriile unui majordom posibil


Cred că am greșit atunci. Majordomul a fost reciclat postmodern. A devenit fan. Susținător. Cu hashtag. #suntgatasăaplaud #daushareșilike #înjurfărămilă Sper că recunoașteți principalele trăsături ale mineriadelor din anii 90. Azi nu mai e acceptabil să umbli cu bâta pe străzi. E politically incorrect. Mediul virtual e altceva. Pe lângă World of Tanks și alte jocuri, merge si „partidul facebook”. Sau partidele. Who cares?

CRONICA [R]

„Poezia nu aduce bani, nici banii poezie”.
(Învăţat englez, sec. XVI)
1.
„Aristocrat noninteligent şi digestiv” obişnuia să-mi spună prietenul K. N-are importanţă dacă avea dreptate sau nu. Rostind un cuvânt îi dai ireversibil viaţă, nu mai ai cum să-l omori. Prin repetiţie se naşte mitul, adică o poveste, de obicei din vremuri de demult. Ce înseamnă „de demult”? Un timp neprecizat, adică existent în măsura în care vorbim despre el. Dacă aş fi trăit într-o societate în care să existe aristocraţi, poate aş fi aspirat la cariera de butler. Eu n-am văzut aristocraţi decât în filme. Dar acestea sunt detalii, ele nu fac parte din poveste.
Povestea începe întotdeauna aici şi acum. Cred că am făcut o descoperire, dar asta nu interesează pe nimeni. Aşa că n-am să vă plictisesc cu detalii. Mă mulţumesc să vă spun că memoria mea a început să funcţioneze ca internetul, deschizi o fereastră…

Vezi articol original 334 de cuvinte mai mult

Un gând despre „Memoriile unui majordom posibil

Lasă un răspuns

