În căutarea bombei


Adevărata criză nu este economică, nici morală. Este o criză a imaginației incapabile de a produce ceva nou. Renovăm. Ecologizăm. Restaurăm. Dar nu mai producem. End of chapter, or end of game?

CRONICA [R]

Lectura în diagonală a netului în limba română arată 2 genuri care se bucură la ora actuală de mare popularitate, al doilea fiind genul horror-sf. De ce am sărit peste primul? Simplu, fiindcă nu mă (mai) interesează politica cu showbizul ei, prefer genul horror-sf, cel puţin autorii de horror-sf nu se (prea) îmbogăţesc din arta lor, unii (majoritatea, presupun) – chiar nu se îmbogăţesc de loc. Aţi observat că din nou evit să vorbesc despre prima categorie. Ştiu eu de ce.

BelaLugosi1

Pe de altă parte, îmi face plăcere să descopăr bloguri noi, să aflu cât de multă lume scrie, totuşi, în limba română, iar printre cei care scriu, cât de mulţi au talent, cultură şi idei, reuşesc să transmită ceva, să intre în dialog, e un mod de viaţă cu care m-am mai întâlnit, pe vremea când aşa ceva se întâmpla la cenaclu, pe urmă am rămas cu impresia că…

Vezi articol original 88 de cuvinte mai mult

Un gând despre „În căutarea bombei

  1. Nu este nevoie de imaginaţie…Aceasta este de fapt procesarea cunostinţelor trecutului, a vechiului. REALITATEA intrece orice imaginaţie, dar trebuie CONŞTIENTIZATĂ, adică să renunţăm la trecut, la cunoştinţele acumulate ca memorie…Cunoscutul nu este cunoştere, el este NOU, este impredictibil, este irepetabil…este manifestarea singurei realitati existente, a PREZENTULUI atemporal. Aşa …declarativ, pare complicat.De fapt este NATURAL, dar cum noi ne-am pierdut naturaleţea…nimic nu mai are inteles, totul este confuz.
    CONŞTIENTIZAREA in deplină luciditate este cheia.

    Apreciază

Lasă un răspuns

