Descoperiri pe care nu vreau să le păstrez doar pentru mine


Câteva bloguri, descoperite cu ceva vreme în urmă. Follow up?

CRONICA [R]

Scriem, dar mai citim, ca să avem despre ce să scriem. Rezultatul: fără pretenţii sau ierarhizări:

cr001 In mod ciudat, am avut mereu in preajma mai multi oameni care nu erau interesati de carti decat oameni care nu stiau cum e sa traiesti fara ele. Si mi-as fi dorit intotdeauna sa reusesc sa ii transform si pe primii in iubitori de carti, dar simteam cumva ca nu am dreptul sa insist prea mult. Poate ca acum, in felul acesta, duc lupta mea de cucerire a oamenilor care inca nu au descoperit ca fiecare carte iti creeaza o lume noua in minte si in suflet.

cr002Nu stiu exact ce voi scrie aici, in principiu despre ceea ce citesc si ce simt in general. N-am pretentia ca am studii corespunzatoare dar decat sa impletesc sau sa barfesc la colt de bloc, mai bine scriu…. Nu vreau sa ma intelegeti gresit, impletitul este bun (mai…

Vezi articol original 891 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

