Puţină cartografie virtuală (nu strică)


Arheologie virtuală. Dacă gândurile noastre transformă realitatea – o nouă față a realismului.

CRONICA [R]

geografiemGeografia mentală este lumea din mintea fiecăruia dintre noi.

Oamenii nu se pot raporta la întreg spațiul fizic în același timp. Simțurile ne permit interacțiunea numai cu o mică parte a spațiului, cel aflat în fața ochilor noștri. Cu toate acestea noi știm ce se află în spatele nostru și mai mult decât atât, știm cum arată alte părți ale orașului, ale țării și chiar locuri foarte îndepărtate ale lumii. Asta pentru că le-am văzut cândva, am auzit pe alții care le-au văzut sau pur și simplu ni le imaginăm. Toate aceste imagini ale spațiului reprezintă geografia mentală.

intelectualrPentru că nu am cum să fiu român (sau moldovean cum e prin zona asta) dacă sunt huţul. Dar, România este ţara mea, nu pentru că eu am optat pentru asta ci a făcut-o istoria. Eu nu am venit în România ci România a venit la mine. După cum spun sunt…

Vezi articol original 254 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

