Dacii Liberi n-aveau stare civilă


5ee9de12067847d3471e7b56ec3e23a5

Cărțile dedicate succesului te învață să-i lauzi bicepșii intelectualului, iar boxerului inteligența. Bref, suntem atrași de ceea ce ne lipsește, o altă zicere din familia caprei vecinului.

Aventurile noastre s-au mutat în virtual, așa că nu avem probleme. Dacii, extremele politice sau sportive, atitudinile radicale de orice natură sunt doar la un clic depărtare. Slavă celui care a făcut lumea noastră în așa fel încât ele să rămână acolo, adică pe display, de unde nu pot face nici un rau evident. Cât de nociv este acest mod de viață pe termen lung e o alta poveste, la care nici nu mă pricep, nici nu mă bag.

Mă suprinde în schimb ușurința cu care judecăm. Am dat un like si un share și am salvat (pe cineva sau ceva), am scris un comentariu oarecare și am devenit militant, luptător, revoluționar, chiar terorist? Bullshit. Am transformat viața într-un joc online și atunci când nu ne mai placem părăsim jocul si ne alegem alta aplicație. Vreo legatură cu rata sinuciderilor? Poate.

Dacii Liberi nu aveau stare civilă. De aceea au dispărut. Femeile lor s-au săturat de viața din codru și au migrat spre oraș (mă rog, ce ținea atunci loc de oraș, castrul) și s-au măritat cu veteranii romani, care aveau stare civilă și le ofereau nu doar un statut ci și confortul domestic.

Ființa noastră tânjește după confort și pe măsură ce ne satisfacem această dorința devenim tot mai slabi. De când m-am mutat la țară am descoperit că viața confortbailă de la oraș te transformă intr-un semihandicapat. Păcat că am făcut această descoperire atât de târziu. Prea târziu.

 

2 gânduri despre „Dacii Liberi n-aveau stare civilă

  1. Empatizez cu descoperirea ta…venită la TIMPUL POTRIVIT. Dacă se ar fi fost POSIBIL mai devreme…ar fi venit mai devreme. Ete clar, suntem măsura a ceea ce… cand şi cum facem.
    Iniţial am consimţit să-mi fac un blog pentru a-i îndemna pe oameni să iasă la VIAŢĂ, să redevină VII, nu doar sa supravieţuiasca, să …SUPERVIEŢUIASCĂ. Nu a trebuit să treacă mult timp şi am realizat un fapt, acela că oamenii nu AŞTEPTĂ vrun brânci, vrun îndemn autorizat sau nu…Ei NU sunt pregătiţi nici mental, nici sufleteşte să SUPERVIEŢUIASCĂ. Aşa încăt m-am reorientat în spre găsirea şi dezvoltarea organelor spirituale, singurele capabile sa-i facă pe oameni…OAMENI.
    Nu plecatul la ţară te face OM, cât PLECATUL din… inacceptabil, părăsirea ipocriziilor, a măştilor, a inavuabilului vieţuirii în autoamăgire.

    Apreciat de 2 persoane

Lasă un răspuns

