In Memoriam Alexandru Vlad . Cu Cenaclul UBB coordonat de Ion Mureşan în „agora” livrescă a FICT 2015


Vine o zi în care intră doar frigul prin fereastra deschisă.

Gogea's Blog

Sub egida  FICT  2015,

în atmosfera Cenaclului UBB,

 sîmbătă 10 octombrie, începînd cu ora 18,00,

vom evoca figura luminoasă a fratelui nostru,

scriitorul Alexandru Vlad

(31 iulie 1950 – 15 martie 2015)

*

Vlad la Cenaclul lui Muri

Alexandru Vlad, la o „şedinţă de lucru” a „cenaclului lui Mury”

*

Să ne imaginăm că îl ascultăm pe Alexandru, citind din romanul

(care apare acum, postum):

                 „Povara acestei vieţi îmi rămâne s-o duc singur. Nu mai cred în împărtăşire şi solidaritate, rahaturi de-astea.  Am împărtăşit cui aveam de împărtăşit şi m-am despovărat pe cât mă puteam despovăra.  Aş fi putut ţine totul pentru mine, dar mi-a rămas şi mie destul.  De parcă n-ar fi totuşi destul, ne pune şi lumea în cârcă reziduurile utopiilor ei şi ne lasă să le ducem singuri şi dacă a dat chix în scurtă vreme va propune alte utopii…

Vezi articol original 78 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

