Luxul opiniei de dragul ei


image

Ca unul care a frecventat de atâtea ori lansări de carte cu scopul de a face o ştire, de fapt e ceva manufacturier  în această expresie, faci  o ştire aşa cum faci o ciorbă, iată-mă coborâtor la oraş  doar pentru hatârul meu, o minunată stare de libertate de care se bucură doar cel care a  pierdut-o cândva. Mi-am propus să-mi trăiesc până la capăt iluzia independenței, deci nu trebuie să fac poze şi nici nu sunt obligat să mă bat pentru un interviu în exclusivitate, nici nu  ştiți ce grozav e să fii un nimeni, să ai dreptul la colțul tău de unde să privești doar pentru bucuria ochilor tăi.
Nu am de gând să stric toată postarea scriind despre mine.
Un oraş se cunoaște după calitatea cafelei? Bistrița ascunsă?
De ce Solenoid?
1. Fizică = bobină.  În roman produce levitație, înălțare mentală.
2. Topologie = atractori matematici, Solenoid, formă de inel, există sub fundația Bucureștiului.  Orașul se ridică la ceruri ca la Swift.
3. Roman şi atât.
Un valah e prin forța lucrurilor un balcanic, un levantin. Sângeorz-Băi poate fi uluitor? Magie.
Ne amenință o undă de seriozitate.
E clipa cea mai potrivită să ne despărțim.

Un gând despre „Luxul opiniei de dragul ei

  1. Prea multă seriozitate ne ameninţă, asta e problema – sau una dintre ele.
    Aş vrea să pot citi şi aş vrea să-mi pot permite să citesc.
    Însă…

    Sper să iasă bine, azi fiind.
    Şi sănătate îţi doresc, fiindcă-i mai importantă decît orice altceva!

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

