Legea antifumat în Sălcuța europeană


Genul postării: dramă. Fumătorii până la 12 ani pot fuma doar cu acordul părinților sau împreună cu familia.

20160317_092657

Problema mea este cu fumul și cu spațiul închis. De țigări nu poate fi vorba. La cât costă acum, pensia mea… ce să continui? Dar am și eu mândria mea patriotică și îmi iubesc țara tuturor exagerărilor, așa că mă autodenunț că soba mea mai fumegă și asta în spațiu închis. Sau, mă rog, oarecum închis că pe la geamuri trage iar acoperișul nu rezistă unei verificări de integritate, numai că ANI încă n-a fost pe aici.

20160317_094942

Motiv pentru care am umblat toată dimineața prin pădure până am găsit niște lut, sau ce cred eu că e lut (nu bag mâna în foc, în general nu bag mâna). L-am udat conștiincios și mă pregătesc de frământat. Deocamdată situația se prezintă work in progress. Nu știu cum va rămâne cu progresul, dar promit că voi mărturisi tot.

20160317_095114

Între timp îi rog pe distinșii inspectori să amâne descinderea la domiciliul subsemnatului pentru a aplica amenzi în cuantum de… Nu de alta, dar prima dată vă veți întălni cu individul din imagine și iarăși vor fi vorbe de scăzământ pe tema vătămare corporală și câți câini e voie… știți problema?

3 gânduri despre „Legea antifumat în Sălcuța europeană

  1. Faptul că autoritățile cu întregul (aproape) popor se luptă și se tot luptă cu derizoriul, este evident, ba chiar absolut normal. Altfel cum?! Cât despre faptul că a trebuit să se dea o lege pentru respectarea normalității, este cu siguranță o anormalitate. Dar față de nenumăratele, de copleșitoarele anormalități intrate în sângele omenirii, fumatul nu este decât una dintre ele, chiar dacă atentează la cel mai elementar bun simț. Dar ăsta este de fapt rostul, farmecul, tot chichirezul legilor…să fie incalcate. Acum inspectorii supraveghetori ai aplicarii acestei legi își vor rotunji în mod substantial veniturile. NORMAL !

    Apreciat de 1 persoană

  2. Super peisaj, îmi închipui cum arată cînd înfrunzesc copacii! 😉
    Să nu uiţi să pui sare grunjoasă în lut. Se mai punea ceva dar am uitat – să fie cenuşă? La naiba cu memoria mea de doi lei! 😦
    Eu unul m-am săturat de legi şi de aşa-zişii apărători ai lor. Pămîntul ăsta are nevoie de o reorganizare totală, dar nu sub conducerea actualilor criminali. Ştiu: vise frumoase. 😐

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

