Strategia „merge şi aşa „


https://techcrunch.com/2016/08/09/the-good-enough-strategy/

„It was never a “Twitter-killer”. With Twitter at 100 million users compared to Facebook’s 800 million, it was still early, so it didn’t have to be. The goal of the good-enough strategy is to hinder your competitor’s future growth, not steal what they’ve already gained.” susține autorul Josh Constine. Îl puteți citi urmând link-ul de mai sus. Nu ştiu dacă „merge şi aşa” e cea mai potrivită traducere pentru „good enough”, ea redă sensul în care am citit contribuția. Democratizarea este posibilă doar prin ajustarea standardelor în funcție de un numitor comun care e predestinat să deranjeze o parte din elite. Nu mă neliniștește această tensiune posibilă dintre egoism şi alternativa altruistă, ci ideea împiedicării creșterii viitoare  (hinder future growth). Blocând competitorul ne blocăm şi pe noi. Asistăm la un fel de sinucidere colectivă?  

Anunțuri

2 gânduri despre „Strategia „merge şi aşa „

  1. E un cult al mediocrităţii, asta în cel mai bun caz, fiindcă există în paralel cultul „de unică folosinţă”, ambele purtînd un război rece, de uzură, cu excelenţa care se pare că deja pierde teren de multă vreme.

    Apreciat de 2 persoane

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s